SBO @ Automaxx 29 juni

ik weet niks van feestdag enzo.

maar idd waarom op maandag. mensen die hoog in het klassement rijden , MOETEN gewoon vrij krijgen, anders hebben ze pech
of ze verliezen veel punten.
en niet voor iedereen is het gemakkelijk om vrij te krijgen. ikzelf zal ook moeten kijken of ik aanwezig kan zijn.


maar waarom word deze sprint op dond gehouden ?
 
TunedFox said:
Voor hele weekend denks


tis op een DONDERDAG, niet weekend



zijn er dan geen mensen die moeten werken en niet zomaar vrij krijgen voor een scooter sprint. Ik vind het prachtig dat er veel geregeld word. maar wel wazig dta het op dond is.
 
big-t said:
tis op een DONDERDAG, niet weekend



zijn er dan geen mensen die moeten werken en niet zomaar vrij krijgen voor een scooter sprint. Ik vind het prachtig dat er veel geregeld word. maar wel wazig dta het op dond is.

Het hele automaxx gebeuren is een weekend. Die 40/50 euro is ook niet voor ons bedoelt.
 
donderdag 29 juni 2006

Voorverkoop: € 45,00 per stuk
Deurverkoop: € 50,00 per stuk

vrijdag 30 juni 2006

Voorverkoop: € 40,00 per stuk
Deurverkoop: € 45,00 per stuk

zaterdag 1 juli 2006

Voorverkoop: € 35,00 per stuk
Deurverkoop: € 40,00 per stuk


Best prijzig :X
 
ff geduld... na vergadering van deze week weten we alles hoe en wat.
Uiteraard is entree voor rijder + monteur gratis
 
Razma said:
ff geduld... na vergadering van deze week weten we alles hoe en wat.
Uiteraard is entree voor rijder + monteur gratis


maar blijft wel op dond natuurlijk ?

Inne , kun je me uitleggen waarom je het op dond organiseerd. ik kan waarschijnlijk wel vrij nemen, maar ik vind het wel wazig. want niet iedereen kan vrij nemen.
epc zal BV werkplaats moeten sluiten. en zo zullen er genoeg mensen zijn die met die problemen opgescheept zitten. en het zou gewoon zonde zijn als je door ziets je plaats in het klassement zou verliezen.
ik probeer in iedergeval daar te zijn. want ik mis liever geen sprint.

en zovcer ik wete geen feestdag toch ? dus vrijdag gewoon weer werken ?
 
aangezien het op andere dagen niet kan.
Kenny heeft reeds met een aantal rijders gepraat voor de optie van een schrapresultaat, maar daarover volgt nog wel meer info (vandaar mijn vorige post)
 
Inne is het op het terein zelf? want wij hadde bij deen super goedkoope entree kaarten gekocht, van en soort actie dat maakt tog niet uit...

Delano
 
Ok dus je moet zowiezo(als toeschouwer) het terein op, en dus de entre voor automaxx betalen?

Dan is dat iig duidelijk.(en kom ik dus niet, als ik geen kaartjes kan bemachtigen(€0,-))

/wil niet haastig overkomen hoor:) Maar wil het wel graag weten ook om dingen af te spreken met andere mensen van een ander forum enzo:) Maar we zullen even wachten tot de vergadering!
 
Last edited:
miss is er voor dagjes mensen wel gewoon een normale intreeprijs net als op het RAM festival.

die 45 euro is natuurlijk voor een heel weekend en niet voor 1 dag. daarom zakken de prijzen ook naarmate je later op het evenement komt.
 
automaxxsprint

he gasten alles goed nog ik wou even vragen hoe je je in moet schrijven als je bij walibi wil sprinten graag antwoord met eventuele link
 
Het is mooi jammer dat het op een donderdag is natuurlijk snap ik dat jullie er niks aan kunnen doen. Maar me baas kan er ook niks aan doen en die blijft helaas geen vrij geven, Dus ik kan helaas niet na Automaxx komen. Vind zwaar kut. Wens iedereen alvast die wel gaat een goede race.

Jeffry
 
hier wil ik zeker bij zijn , hoeveel kost het ?? en het tis op de zelfde plek als elk jaar ? btw de flyer doet het niet hoor !
 
Candyman said:
inschrijven kan op de dag zelf en er zal iemand aan de poort staan die stickers en polsbandjes uitdeelt.
kosten zijn 35 euro voor een daglicentie en wil je voor een heel jaar inschrijven kan dat hier: http://scootertuning.net/sbo_inschrijvingen.php


35 euro is toch incl. mileumat?
hoe zit het als je deze al hebt? want een vriend van me heeft zich eenmaal ingeschreven voor daglicentie en zit nu met die mat. Mogelijk dat ik die dus gebruik ?

mvg tim
 
Back
Top