SBO @ Automaxx 29 juni

Brunotti rox said:
nog ff 1 vraagje: moet ik ook een medische keuring ondergaan, of hier een bewijs van hebben, als je een daglicentie haalt?

nee hoeft idd niet. Je betaald gewoon een dag verzekering.
Ik sta voor het hele jaar ingeschreven maar heb ook me medische keuring nog niet gedaan (ivm me werktijden en weinig tijd).
Elke race dat ik kom neem ik gewoon een dag verzekering. :)
 
Bart.T@zipsp said:
is dat dan niet duurder op het hele geheel???

absoluut :)
maar als ik anders niet kan rijden....
heb vaak geen zin om voor me werk nog langs te gaan aangezien ik vaak helemaal verrot ben van de avond ervoor ( werk ) en als ik echt tijd over heb is het altijd op momenten dat ik er niet terecht kan. :P
 
Sonic Tuning said:
dagverzekering kan maar 1 keer per jaar. dit staat duidelijk beschreven in het daglicentie topic.

ik sta wel voor het hele jaar ingeschreven ( dus ook al betaald voor de verzekering)
alleen ik moet elke race nog iets betalen wat te maken heeft met de verzekering omdat ik geen medische keuring heb gedaan.

Na mijn weten gewoon een dag verzekering of 1 of andere aanvulling oid.
 
aha okeej. niet dat er verwaring komt.

aangezien sommige mensen denken dat ze iedere wedstrijd een daglicentie kunnen kopen.

iedereen met een SBO jaarlicentie moet trouwens per race 12.50 inschijfgeld betalen.
 
als je betaalt hebt voor het hele jaar maar je papieren nog niet in orde zijn of te laat zijn moet je een daglicentie kopen ivm verzekering.

edit: dit geld dus alleen voor mensen die voor een volledige startlicentie of proefstartlicentie hebben betaalt.
 
Ik heb nog geen vervoer :( echt kut, mja heeft misschien iemand die nog een plekje voor mijn scooter over die langs zeeland komt?
Zou ik erg fijn vinden :P
 
ik kan wel 3 uur omrijden :W :X

ik ben er bijna weer klaar voor, alleen ligt me kill switch nog in de auto en kan nu niets testen/kijken.

tot morgen ...
 
Back
Top