Sander's Speed 6t NRG

Ik zou dat 'gat' tussen voorkap en voorwiel behalve met verlagen van de vork, ook opvullen met een voorspatbord, zal hem goed doen, en een achterspatbord voor je motorblok, kost toch geen drol geloof k ;)
Succes ermee, het ziet er goed uit

Ik zou dat 'gat' tussen voorkap en voorwiel behalve met verlagen van de vork, ook opvullen met een voorspatbord, zal hem goed doen, en een achterspatbord voor je motorblok, kost toch geen drol geloof k ;)
Succes ermee, het ziet er goed uit

:W was ik ook van plan. vanmiddag even 20m testen op de weg. lucht filter gelijk als een spons. dus ook dat niet weer :p thnx in ieder geval. complimenten zijn nooit weg :love:*D

En je band is lek :+

ventiel indd ja. ligt ergens nog wel een andere, maja hij loopt heel langzaam leeg, dus voor de tijd weer even op druk zetten tot ik zin heb om dat te fixxen.:rolleyes:

ik was even bezig met een bestelling klaar maken. en toen dacht ik zo van, ik heb al een dpr team, moet ik er dan nog een team flens bij halen?8P of ben ik nu zo dom :p

Soort van update,

Laatste tijd geen bal gedaan aan de scooter, totaal geen zin in met die kou.
13inch velg wel weer voor gedaan, en de velgranden gepolijst.

[ir]http://i45.tinypic.com/1z32y5e.jpg[/ir]
ziet er wel tof uit. :winner:

ook probeer ik binnenkort alles naar de tuner te krijgen. en de kappen in de kleur te kunnen spuiten.

:#

als je aan je stuur ,moet trekken om hem omhoog te krijgen-en als het dan nog niet lukt...adn doe je iets niet goed.
hij fluit daarintegen wel lekker!............................

(filmpje gezien)

@Oscar.

geld groeit bij mij niet aan de bomen, ik vind het zelf ook VERSCHRIKKELIJK. maar paar nieuwe kappen kost volgens mij al snel 150 bij elkaar. eerst motorisch maar eens goed en dan verder kijken. En naast dat, ik word over een maandje 18 en wil me rijbewijs ook zsm halen. Maar als je goedkoop paar achterkappen kunt vinden geef me dan maar een pm ;).

@patje.

Hij was daar niet afgestelt, + vertanding gilde het blok uit. Vandaar ook het "mooie" geluid.

losse achterkap hoeft toch ook niet de hele wereld te kosten?:)

Maar ik begrijp je punt idd, ik werd af en toe ook helemaal gek dat ik het geld maar niet bij elkaar kreeg als ik weer iets nieuws wilde:D

losse achterkap hoeft toch ook niet de hele wereld te kosten?:)

Maar ik begrijp je punt idd, ik werd af en toe ook helemaal gek dat ik het geld maar niet bij elkaar kreeg als ik weer iets nieuws wilde:D

Net even wat research gedaan, en gereageert op mc3 achterkappen, met beetje mazzel binnenkort binnen. Precies, en aangezien ik ook wel van stappen hou gaat geld daar ook snel aan op :love:. + ik krijg pas over 3weken weer loon door het gedonder met het nieuwe jaar enz.

Bluts in de dpr of zie ik nu slecht ? en zoals de andere ook al zegge zou ik je voorvork verlagen.

Zit indd een deuk in de uitlaat jah, maar ik denk niet dat dit veel gaat schelen kwa vermogen. Ik wil zelf ook wel dat ding verlagen, maar heb geen flauw idee hoe dat moet, dus als iemand mij een uitleg kan geven zal ik es een poging wagen.

Gisteravond ook nog voorspatbord erop gezet, joekel van een ding.

[ir]http://i49.tinypic.com/34e487l.jpg[/ir]

[ir]http://i45.tinypic.com/112bklg.jpg[/ir]

dit vult het gat iig wel op +ralf+

Plannen voor het uiterlijk staat vast, gegoogeld naar een nrg, en die gefotosoept.

bhj3go.jpg

28tkxsh.jpg

nee dit is niet mij eigen nrg, alleen een voorbeeld. komt wel nog mc3 achterkant op.

kappenset ziet er erg strak uit..

13inch voorvelg staat een stuk beter!
zou die er lekker in laten zitten.

kleuren combinatie is vers8)
ben benieuwd wat het word

Is het nog gelukt met je eigen voorvork?
Ik durf het zelf niet echt aan, geen verstand van die dingen. bezig met zoeken naar iemand die het wel voor me kan doen.

kappenset ziet er erg strak uit..

13inch voorvelg staat een stuk beter!
zou die er lekker in laten zitten.

kleuren combinatie is vers8)
ben benieuwd wat het word
Thnx, 13inch staat cker beter en blijft er ook gewoon in zitten. thnx, waneer alle kappen er zijn beginnen we met spuiten :#.

Back