Sjah...
Het stukje sporten met de R1, vond het zipje toch teveel van het goede... Ik denk dat de tekorte hoeveelheid koelvloeistof wel de grootste boosdoener is geweest.. Tevens wil ik de ontsteking even iets anders positioneren, want aan het gat in de zuiger is te zien, dat hij niet helemaal lekker staat/stond
Voor de terror-liefhebbers, heb ik even wat foto's gemaakt -:-
Hij viel "opeens" en "plots" uit... ---> dus de werkbrug op:
De andere kant...
Het kopje & de compressie deden me al wat vermoeden :X
En inderdaad...130km/h @ R1-teller vond hij niet echt tof...
Zoals je ziet....heeft veel alu, een nieuwe plek gevonden...
De zuiger,..... met het ontstekings-gat...
En natuurlijk de uitlaat van binnen even aluminium laten coaten 8)
Zelf ben ik er een beetje verdrietig van geworden.....:X
Maargoed.. De cilinder moet alleen nog gepoetst worden, de zuiger is besteld, en een vervangend kopje, is ook alweer in mn bezit...
Nu even alles schoonmaken, alles weer netjes monteren & evt de cilinder eens laten aanpassen door "Ome Freddy", want die is nog stnd zoals jullie kunnen zien..
Als het dan lekker loopt, gaan we eens wat proberen met carbu's & andere leuke spullen
Ik ben weer een weekje of 2 van de straat in ieder geval -:-