This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Zo....

Gisteren de laatste handelingen gedaan, (zoals bovenstaand te lezen is), en vanavond gaan we waarschijnlijk heel effe de testbank op....

Gisteren was het echter nog licht, en ik had mijn Digi-cam voor de verandering eens meegenomen naar Koopmans Tuning. Dus gelijk even wat foto's geschoten, van het beestje, zoals hij op Meeting Lelystad '05 te zien zal zijn...

De achterkant...

Zijkant...

En toen heb ik hem ook gelijk even naast zijn Familie-genoot gezet.... Want daar had ik nog geen foto's van... (samen dus). De Storm nog voor de laatste keer met de oude kappenset. Die ga ik er zaterdag hardhandig vanaf trekken en kapotstampen -:-

Tot Lelystad!!! +ralf+

Last edited by a moderator:
Strax 2 mooie, en snelle scooters voor Lely...je bent geflipt Vanavond zullen we het kleine beestje eens wat extra power bezorgen

ben benieuw wat hji doet..
Als je de kappenset kapot stampt spreek me dan maar ff aan op msn

Zo....

even een mini-update... Zaterdag op meeting Lelystad met een stnd speed '04 & expiriment-uitlaat 20.8 pk gescoord. Dit met een 300 toeren te weinig..

Tevens net even tijdens een brand-meetinkje @ Koopmans (Dimer, Dempster, Mol, GP & ik), Even mijn blok COMPLEET vast laten naaien, tijdens een sport-actie met een Yamaha R1. De snelheid bij het vastnaaien, lag zo rond de 130 @ R1-teller .

Nu even big-end checken X), nieuwe zuiger, nieuw kopje, even het cilindertje poetsen, en het geheel dan weer in elkaar knallen. Dan kunnen we aan het nieuwe inlaattraject-testen beginnen -:-

Zometeen terror-cilinder-pix

Ik heb balk net van een nieuw kopje voorzien, helaas wil hij me niet van mijn oude zuigers afhelpen...

[offtopic]
+ralf+ En mijne is nog heel +ralf+
Na 4 liter benzine opgeknald te hebben door centrum Waddinxveen, inclusief 2x langs (op 50m) het politieburo :W
{! En er word nu nog een streetmagic kapot gebrand op de bank ook!
[/offtopic]

doe maar alsof het niks is het is toch wel weer even investeren..
naja suc6 je bent in ieder geval goed bezig tot nu toe !

Sjah...

Het stukje sporten met de R1, vond het zipje toch teveel van het goede... Ik denk dat de tekorte hoeveelheid koelvloeistof wel de grootste boosdoener is geweest.. Tevens wil ik de ontsteking even iets anders positioneren, want aan het gat in de zuiger is te zien, dat hij niet helemaal lekker staat/stond

Voor de terror-liefhebbers, heb ik even wat foto's gemaakt -:-

Hij viel "opeens" en "plots" uit... ---> dus de werkbrug op:

De andere kant...

Het kopje & de compressie deden me al wat vermoeden :X

En inderdaad...130km/h @ R1-teller vond hij niet echt tof...

Zoals je ziet....heeft veel alu, een nieuwe plek gevonden...

De zuiger,..... met het ontstekings-gat...

En natuurlijk de uitlaat van binnen even aluminium laten coaten 8)

Zelf ben ik er een beetje verdrietig van geworden.....:X

Maargoed.. De cilinder moet alleen nog gepoetst worden, de zuiger is besteld, en een vervangend kopje, is ook alweer in mn bezit...

Nu even alles schoonmaken, alles weer netjes monteren & evt de cilinder eens laten aanpassen door "Ome Freddy", want die is nog stnd zoals jullie kunnen zien..
Als het dan lekker loopt, gaan we eens wat proberen met carbu's & andere leuke spullen

Ik ben weer een weekje of 2 van de straat in ieder geval -:-

rob#10 said:
1 ding. ik vind het vieze tapende's

Wat gek...met enkel water als kvs , Ik zal ze ff scotch-briten, bij nieuwe montage...

Tyrone said:
Damn :X

maar hoezo naaite dat ding vast ?

AdiozZz
Denk een combinatie van te weinig Kvs, iets te vroege ontsteking, en een topsnelheid van 130+ digitaal

ErikG said:
jezus jij bent echt een dieharde scooter liefhebber
Denk eerder niet goed bij mn hoofd 8P

Status
Not open for further replies.