Zo....
Na een tijdje minder tijd, ben ik weer begonnen aan de zip... Hij stond een tijdje stil, en Jasper Vrielink had geen blok voor Spa, dus deze mocht hij wel "even" lenen. Het lenen is ook bij "even" gebleven, want tijdens het 3e trainrondje in Spa, begaf het Big-end van de Team'99-as het..
Er is een stuk lagerkooi door het carter gegaan, wat zich in de zuiger & kop heeft genesteld.. De schade viel mee, aangezien dit tot de zuiger, kop, & krukas is gebleven (400 euri's schade.....OLE!).
Kopje staat in bestelling, de zuiger & krukas heb ik vandaag opgehaald. Aangezien ik nog een kopje had liggen, (gebruikt welliswaar, maar beter dan niets) ben ik gaan bouwen & reviseren...
Met wat onderdeeltjes, kom je al een heel eind...
Alles rustig gedaan, en ben rond 4 uur begonnen met bouwen.. Om 12 uur vanacht, reed ik weg bij Koopmans.. Alles zit gemonteerd, en ik hoef er alleen nog maar water in te gieten, en dan kan het gestart worden....
Robbert was ook blij, met de her-opbouw van het de zip...
Het blokje, klaar om onder de zip gegooid te worden... (let op de velg + rem-plekken
)
Tevens even een gloednieuwe Keihin gemonteerd, aangezien ik de 24 FS verkocht heb.... Hopelijk dat deze carburateur icm met de iets aangepaste Speed & Koopmans DPR een betere score kan neerzetten... Zoals te zien is, is deze net als het Storm-exemplaar onbewerkt...
En de laatste foto met de DPR eronder....
Hopelijk heb ik van de week meer foto's van het geheel, en eigenlijk hoop ik deze week de scooter nog even op de bank te slingeren... Dan ben ik van 1 projectscooter af, en is die gelijk 100% klaar voor Lelystad. Dan kan ik me gelijk voor de volle 200% richten op de Storm.. Want daar ligt een kappensetje voor te wachten...., die een STUK beter en netter is, dan het huidige kappensetje.. (die echt kompleet gaar is
).
Keep U informed.... -:-