This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

s³: Show, Shine & Speed x8r

Misschien ergens wel cliche dat ook jij hier een Aerox voorkap voor gebruikt, maar ik vind 't echt supergoed staan tbh.. 't Ziet er heel 'natuurlijk' uit vind ik!

Alleen het koplamp deel gebruiken, dat staat goed. Ik had er wel een ander rooster ingemaakt, maar dat is je eigen keus.

daar heb je gelijk in delano... gister hebben we het der maybe 3-4 uur over gehad magoed phillip kennende wordt het zekerss nice:W ik kom binnekort effe langsdroppen jonge kzie je

Heb erg veel respect voor je projectje! heb hem altijd al mooi en uniek gevonden! Doe zo verder e
En dit jaar zal ik wel eens een sprintje tegen je kunnen trekken zeker e

greetz

theun
Registered User
Last Activity: Today 15:23
Creating Thread Piaggio Marktplaats @ 15:23

btr doe je geen overhaaste dingen en denk je er eerst nog goed overna...
Zou echt zonde zijn.. Seizoen komt er net aan

Beter doe je niet zo gek phillipe. minimaal nog een jaartje houden . Of zoek je aandacht

Waarom zou ik aandacht zoeken?

K'ben het de laatste tijd grondig beu (ivm tijd enz.)
Geen zin meer om nog meer geld in dit te stoppen...

En trouwens: ben nog niet helemaal zeker, ik ga kijken als er goede kopers opaf komen, zoja... Dan gaat het 100% verkoop in

Jij bent degene die met een compleet blok allemaal andere dingen aangaat schaffen . Beter stop je met geld erin pompen en ga je genieten van wat je onder je kont hebt .

Zou zonde zijn hem weg te doen.

Ik geef Daniel gelijk, beter zeg je dat hij af is en gaat er gewoon mee rijden In mijn ogen issie zeker af...kan natuurlijk anders, maar dat is altijd zo.

lekker blazen af en toe poetsen en al1 nog maar benzine erin gooien.
cker niet weg doen ding is naais

Nu doen jullie me allemaal twijfelen

Ik beslis morgen wat er mee gaat gebeuren, allemaal al bedankt voor de reactie!