s³: Show, Shine & Speed x8r

Heeey kerel, Tof je gister ff gesproken te hebben en nog bedankt voor je gereedschap :*...

Je scooter zag er in et echt ook echt super uit:)

07-01-2007

's Morgens om 6.45 opgestaan om nog vanalles te poetsen voor de E.P.C. opendag. Het was echt een super dag, veel mensen gemeet enz.

IMG_4350.jpg

IMG_4351.jpg

IMG_4352.jpg

IMG_4353.jpg

IMG_4354.jpg

IMG_4355.jpg

IMG_4356.jpg

2006-01-08

Ik heb de JS-tuned EVO dan toch gekocht van een vriend van me, en ook heb ik een leuk speeltje gekocht:

MHR Team '06 (tesamen met m'n C30)
IMG_4127.jpg

En dit krijg je, als je op een PIA blok een dikke Kiesler velg wil, en toch een MHR Team '06 monteren:
IMG_4129.jpg

Gemonteerd voor die aangepast was; uitlaat zat LANGS de flens. Maar nu zit ie tegoei vast:
IMG_4128.jpg

De Team '06 staat er na vééééél gemattel eindelijk onder. Eerst moest ik een flens laten draaien voor op EVO, daarna ophaning dus moeten slijpen. Nu moet ik rechtstreekt mijn flens + uitlaat eronder schroeven, appart gaat niet (raakt subframe).

Morgen filmpje + foto's ;)

Besluit: Team '06 in combinatie met Kiesler velg @ pia blok = no good.

Maar het is gelukt :w

Die 4e foto is echt fucking bruut..
Overigens vette pijp die malossi staat wel vet bij je scooter ook denk (kleur demper)
Maar ik erger me aleen wel echt aan witte voorspatbord+velg.. maarverder echt een SUPER geile scooter!

ding zag er netjes uit zondag, was je er nog mee op de bank geweest? zo ja wat voor een score kwam eruit rollen?

Bij het opwarmen kreeg ik even 19+ te zien op de teller. Maar op de officiele meting kreeg die 18.7 pk, draaide maar 12000 toeren terwijl ik er 14000 hoor te draaien. Scooter was de dag ervoor pas in elkaar gestoken, en geen tijd gehad om tegoei af te stellen. Toch ben ik al voldoende content, met volledig originele carters toch al zo'n score krijgen, terwijl ik weet dat ie nog pakken beter kan ivm afstellen.

10-01-2007

Uitlaat er uiteindelijk onder kunnen zetten met aanpassen:

- Flens,
- Ophaning,
- Demper naar buiten plooien,
- Dubbel zo brede busjes moeten zetten.

De hele afstelling is ook anders ondertussen:

- 3.6 gram loodjes ipv 3.8
- TJT grijze drukveer ipv Malossi Paars
- Poullies op andere stand gezet
- Koppeling strakst gezet
- Stationaire sproeier 2 maten groter

Ook hele scoot eens gepoetst.

img4193vk0.jpg

img4186hp0.jpg

img4183dr4.jpg

img4181sw0.jpg

img4179rr4.jpg

img4173pk3.jpg

img4196te9.jpg

alweer gepoetst?:P Uitlaat ziet er vet uit maar vond die yasuni tog wat beter staan op die demper na dan.. en wneer komt die aerox velg nou es?:P Verder is ie echt super tof

alweer gepoetst?:P Uitlaat ziet er vet uit maar vond die yasuni tog wat beter staan op die demper na dan.. en wneer komt die aerox velg nou es?:P Verder is ie echt super tof

Ja, met zoveel gepolijste onderdelen moet het wel, anders gaat het rap vies worden.

Die Team doet het op het gevoel al beter, kijken wat de scores zijn die ik neerzet op de bank. Dan zien wel wel

Aerox velg komt nog, maar heb pas cil. + uitlaat gekocht en dus ff sparen.

Groeten

Ja, met zoveel gepolijste onderdelen moet het wel, anders gaat het rap vies worden.

Die Team doet het op het gevoel al beter, kijken wat de scores zijn die ik neerzet op de bank. Dan zien wel wel

Aerox velg komt nog, maar heb pas cil. + uitlaat gekocht en dus ff sparen.

Groeten
ben benieuwd wat het gaat scoren als alles goed is afgesteld enzo.. 20+ zal wel lukken denk k?:)

Back