Runnertje krijgt geen benzine

Sanderrr!

Well-Known Member
De runner van een maat van me staat al een tijdje stil. Als je de benzine slang van de carb. haalt komt er weing benzine uit, soms wat meer, soms niks. Voorheen stroomde het uit die slang. We hebben samen al wat nagekeken, tank leeg gehad, dingetje waar benzine+olie slang op zit los gehad, uitgekookt,gebrand. Toen deed ie het wat beter, later gewoon hetzelfde. Maar dat zwarte slangetje zuigt dat vacuum ofzo? Als je er aan zuigt dan doet ie het al wat beter.
Later ook nog carb. schoongemaakt, cil. los gehaald, zuigerveer leek ietwat versleten, kan hij daar ook aan liggen? Als je jullie het zo niet zo 123 weten dan maak ik wel pix met uitleg? Maar hoop dat iemand iets soortgelijks heeft gehad en me verder kan helpen, t' blijft toch zonde om een maston replica,evo70 uitlaat, en 17,5mm(heb al 21mm voor hem besteld) hun werkt niet te laten doen
BVD;)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by PiTu
Dom antwoord, maar misschien zit je benzinekraantje dichtgedraaid?

dom antwoord ja :P hij heeft het over een vacuum slang. Benzine kranen met een vacuumslang kan je bij piaggio niet dichtdraaien. De benzinekranen die je WEL dicht kan draaien hebben dus geen vacuum aansluiting :)
 
Back
Top