SuperDanny
Well-Known Member
roze top
21mm
c16
hebo vario
hebo koppeling
mst tuned membraam
naja heb dus 21mm erop gegooid ma rijd gewoon ERG slecht
trekt ergens iets van valse lucht
olie tuutje = afgedicht
vacuum = afgedicht
pakkingen @ cilinder 100% goed
had dus een probleem met me spruitstuk en membraam en shit maja heb dit opgelost met boutje en moer en vloeibare pakking, dit MOET dus goed dicht zitten
de scoot krijgt GEEN benzine toevoer van carb
als ik benzine @ bougiegat in spuit start ie wel ERG moeizaam
als die loopt loopt die egt SUPER slecht
en als ik gas geef en los laat blijft die gas geven, best veel (op deze setup maakt dat wel wat uit)
hij blijft dus gas geven, na tientalle secondes gaat ie "normaal" stationair lopen ma na paar seconden weer dik veel toeren net of er benzine extra wordt in gespoten
heb alles geprobeerd, membraam kleppen zijn gewoon goed
hij stotterd ook ERG veel als ie stationair loopt
carb is zgan
gasschuif is naar mijn ogen ook gewoon goed maja staat wel scheef (als ie uit de carb is), gasnaald gewoon goed gemonteerd etc
als die daarna uitvalt gaat ie met geen macht aan
ik dacht dus eerst miss zuigertje op maar deze is gewoon PERFECT in orde, extra gechecked
hij is nog nie goed afgesteld omdat et niet gaat
heb een geluidbestand ma dat is amr en alleen afspeelbaar met realplayer na mijn weten
danny_stelten@scootxtreme.nl dan geef ik je et geluid door als je da wilt horen
21mm
c16
hebo vario
hebo koppeling
mst tuned membraam
naja heb dus 21mm erop gegooid ma rijd gewoon ERG slecht
trekt ergens iets van valse lucht
olie tuutje = afgedicht
vacuum = afgedicht
pakkingen @ cilinder 100% goed
had dus een probleem met me spruitstuk en membraam en shit maja heb dit opgelost met boutje en moer en vloeibare pakking, dit MOET dus goed dicht zitten
de scoot krijgt GEEN benzine toevoer van carb
als ik benzine @ bougiegat in spuit start ie wel ERG moeizaam
als die loopt loopt die egt SUPER slecht
en als ik gas geef en los laat blijft die gas geven, best veel (op deze setup maakt dat wel wat uit)
hij blijft dus gas geven, na tientalle secondes gaat ie "normaal" stationair lopen ma na paar seconden weer dik veel toeren net of er benzine extra wordt in gespoten
heb alles geprobeerd, membraam kleppen zijn gewoon goed
hij stotterd ook ERG veel als ie stationair loopt
carb is zgan
gasschuif is naar mijn ogen ook gewoon goed maja staat wel scheef (als ie uit de carb is), gasnaald gewoon goed gemonteerd etc
als die daarna uitvalt gaat ie met geen macht aan
ik dacht dus eerst miss zuigertje op maar deze is gewoon PERFECT in orde, extra gechecked
hij is nog nie goed afgesteld omdat et niet gaat
heb een geluidbestand ma dat is amr en alleen afspeelbaar met realplayer na mijn weten
danny_stelten@scootxtreme.nl dan geef ik je et geluid door als je da wilt horen