RR Tuned Aerox

Ziet er very goed uit!! :)
mijn complimenten:W

ik vind alleen die versteviging wat aan de dikke kant
maar dat maakt hem cker niet lelijk, ik ben benieuwd naar de grafiekjes straks 8)
 
Zo de laatste dingetjes voor lelystad zijn afgerond, redelijke afstelling, tp kap gepolijst en gedremeld, en een sebac gasveertje. En nu maar kijken wat er gebeurd op de testbank...
tot zaterdag peepz!!
 
Originally posted by 187Design
het gaat natuurlijk om een zo'n licht mogelijk, maar sterk frame. [/B]
Voor je top maakt dat niet uit hè, hoe licht hij is. Je hebt op je top wel een betere wegligging als die zwaarder is.

Verder mooie scoot :)
 
Re: Re: RR Tuned Aerox

Originally posted by booow
Voor je top maakt dat niet uit hè, hoe licht hij is. Je hebt op je top wel een betere wegligging als die zwaarder is.

Verder mooie scoot :)

Maakt dus zeker wel uit he.. magoed, het gaat meestal wel om optrekken, je hebt toch bijna geen lange stukken waar je op top kan rijden, denk ook niet dat je erg lang op topsnelheid kan rijden met zo'n cilinder.

Roderick die gare Phantom is trouwens van mij.. :p Toen je die 21mm op die Aerox van Sven ging zetten. /offtopic
 
Re: Re: Re: RR Tuned Aerox

Originally posted by monstaboy
Maakt dus zeker wel uit he.. magoed, het gaat meestal wel om optrekken, je hebt toch bijna geen lange stukken waar je op top kan rijden, denk ook niet dat je erg lang op topsnelheid kan rijden met zo'n cilinder.

Roderick die gare Phantom is trouwens van mij.. :p Toen je die 21mm op die Aerox van Sven ging zetten. /offtopic

nog een nieuwtje voor jou, ik ben Roderick niet :) Ik was ook op lelystad, met yasuni polo aan 8) ik heb zijn scooter alleen ff tussen de projecten gezet.
 
Lekker kontjuh.... ziet er vet strak uit man... en zo'n stuurtje vind ik ook echt coelie joelie... wil ik ook wel maja ik zit met mn teller enzo weetje... maar verder heel vet ding
 
Leuk ding om te zien, mijn complimenten...

Kunnen mensen trouwens ff KAPPEN met steeds te zeggen; "check mijn project ook ff, blablabla" :|
 
Crosstuur

Super project! Maar je stuur, welk merk is het? En welke stuurpen heb je gebruikt? Het staat superstrak! Je hebt me super geholpen met mijn scooter keuze, het is nou cker Aerox Mag Biaggi!
 
Back
Top