Rollerbank bij inrijden

Wouter V.

Well-Known Member
Gewoon uit nieuwsgierigheid.. stel, je bent aan het inrijden, dan mag je niet volgas rijden tog, maar als je dan op de rollerbank moet, en hun gaan dan lekker volgas.. dan gaat je cilinder dus stuk.. en wat gebeurt dr dan :?
 
Advertisement - register to remove this

ik ben op de rollerbank geweest tijdens het inrijden 300 km ofzo ze trokken hem wel open maar niet volgas want hij merkte meteen al dat ie nog zachtjes reed.. maar ik denk met 70 cc ofzo dat het dan wel kut is
 
zoals wat? he ik ben me evo 70 tuned in aan het rijden doe ff rustig.
agent: oja natuurlijk, als hij toch verrot gaat krijg je een nieuwe

:rolleyes:
 
vriend van mij moest er laatst op toen ie zn rode top aant inrijden was. Toen was die agent nog wel zo aardig om half gas te geven zodat die cil niet naar de tering ging, op half gas zat ie namelijk toch al aan de 2 kW...
 
Weigeren...yeah right. Als je niet meewerkt kunnen ze je nog oppakken ook. Verder is het echt niet zo dat een niet ingereden cilinder stuk loopt als je een keertje volgas geeft. Als je maar zorgt (zeker bij de wat hoogtoerige cilinders) dat ie gewoon warmgereden is. En als ie wel stuk loopt dan krijg je geen nieuwe cilinder lijkt me, moet je je scoot maar standaard houden :D
 
het lijkt me logisch wanneer je met je standaard cillinder rijdt, en je er dus nog niets aan veranderd hebt, en nog niet ingereden, dat je er dan niets aan kan doen? dan MOETEN ze hem toch wel vergoeden? als hij kapot gaat?
 
En jij denkt dat elke agent daat naar luister :|, reken daar maar niet op hoor.... was het maar zon feest, dan was volgens mij heel nl de cil aan het inrijden!
 
Hier is het zo als je een papier bij je hebt dat je aan het inrijden bent en dat er geen volgas mag gegeven worden dat je kans hebt (lees wel degelijk: kans hebt) dat je niet op de rollen moet
 
Ik ben nu alles aan het inrijden. Het hele blok is namelijk net gereviseerd. Dan zou het vrij naar zijn als ze de scoot volgas gooien...
MZZL
 
bij men schakel heb ik wel geld voor een nieuwe cilinder gekregen toen die wout meej men 110cc mallossie terugschakelde inplaats van omhoog en vastnaaide.
 
Back
Top