foto's van je scooter bij rollerbank?

nipo

Well-Known Member
ik werd laast gepakt moest mee naar rollerbank en toen moet me scooter en me helm op de foto ik weigerde dat maar ze deden het tog . mag dat foto maken?
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat ze die foto's nemen om je zo later weer te herkennen, dan houden ze je sneller aan en kun je weer dokken als je nog nie standaard rijd :p
 
nee man dat doen ze echt niet ik denk dat ze gewoon een foto maken omdat ze even op he bureau na willen trekken of die scooter nog meer foute dingen heeft

denk ik hoor!
 
AeroXtreme said:
nee man dat doen ze echt niet ik denk dat ze gewoon een foto maken omdat ze even op he bureau na willen trekken of die scooter nog meer foute dingen heeft

denk ik hoor!

?? dat heeft ook geen nut ja..want daar mogen ze je toch geen bekeuring voor geven naderhand... nou weet ik natuurlijk niet onder wat voor omstandigheden die foto gemaakt is, mischien is het een trofee of vonden ze hem gewoon mooi ofzo.. in elk geval als ze zon foto rond laten gaan bij hun collega's op het bureau dan weten ze wel bijna allemaal dat je de vorige keer ook niet standaard reed en een boete kreeg daarvoor, dus als ze moeten kiezen wie ze aan zullen houden dan is de keuze snel gemaakt.


@ topicstarter: werden alle brommers/scooters die een bekeuring kregen op de foto gezet of alleen jy?
 
ZmokerZ said:
Hebben ze dan altijd die foto's bij zich :?
Ja denk ut wel want hier zei laatst iemand ook dat een agent gewoon een setje perso van s-t.nl van mensen hier uit de buurt bij zich:eek: Dus die agent zegt ''hier staat dat ie 80 gaat'' en op roller ging ie maa 0,6Kw dus werd ie gecheckt:)
 
Zenithman46 said:
Ja denk ut wel want hier zei laatst iemand ook dat een agent gewoon een setje perso van s-t.nl van mensen hier uit de buurt bij zich:eek: Dus die agent zegt ''hier staat dat ie 80 gaat'' en op roller ging ie maa 0,6Kw dus werd ie gecheckt:)


met perso's van st.nl bedoel je de complete pagina's van scooterbase van een bepaalde plaats ofzo??
vraag me af of dat legaal is :S
 
woutersalad said:
met perso's van st.nl bedoel je de complete pagina's van scooterbase van een bepaalde plaats ofzo??
vraag me af of dat legaal is :S

Ja had gewoon a4 tjes bij zich uit de plaats.
Zei iemand tegen mij(of het was iemand die het zei @ forum) Ma iig k denk ook nie dat dat mag:(
 
Zenithman46 said:
Ja denk ut wel want hier zei laatst iemand ook dat een agent gewoon een setje perso van s-t.nl van mensen hier uit de buurt bij zich:eek: Dus die agent zegt ''hier staat dat ie 80 gaat'' en op roller ging ie maa 0,6Kw dus werd ie gecheckt:)
dus als ik op me perso zet dat ie 130 gaat, gaat ie dat dan ook nachecken? :L :X
 
woutersalad said:
met perso's van st.nl bedoel je de complete pagina's van scooterbase van een bepaalde plaats ofzo??
vraag me af of dat legaal is :S

Ja had gewoon a4 tjes bij zich uit de plaats.
Zei iemand tegen mij(of het was iemand die het zei @ forum) Ma iig k denk ook nie dat dat mag:(

Ik wel ma k ga niet harder als 70 en 0.6Kw dus:W:W
 
waarom zou dat niet mogen trouwens ?
Je zet het zelf toch op internet , zodat iedereen het kan lezen :p
als een agent het nou leest en er staat dat hij 120 loopt etc. etc met een brute cilinder vind ik het best logisch dat ze hem gaan checken oid ..


toch:+
 
ik ga er van uit dat vanf nu 2005-06 de rollerbanken weer beginnen !!!! dus mensen let ff erop dat je niet zomaar je scoot pakt .. en foto's maken zou wel mogen maar is denk ik alleen voor verwarring.
 
Komt een keer bij mij in de straat een politieauto aangereden.. staan ze even stil bij de drempel.. komen vervolgens naar ons toe.. (we staan daar met 3 scoots).. vragen ze of ze een foto van één van de scoots mogen maken.. Wij vragen hoezo.. antwooden ze, ja we vinden je scooter heel mooi gespoten.. Vragen ze ook nog of hij het emailadres van degene mocht hebben.. Ja, dan kunnen we die foto naar je emailadres sturen.. Nou maar niet gedaan..
Best vage gasten allemaal eigenlijk..
 
ermm, jaartje geleden toen net die aso aanpak begon, deden ze dat bij de scooters die over 2kw gingen. foto van de scooter.
 
Back
Top