foto's van je scooter bij rollerbank?

egt een gelul...

k was vorige week met n vriend van me aan het afstellen bij mij voor de deur...
wij ff n boodschap doen...komen we terug, staat er een agent...
"ja we hebben veel klachten over je gehoord dus rij maar even mee naar het bureau"
zegt die vriend "wie zegt dat die klachten over mij gaan dan?"

pakt ie ook een foto... bij mij voor de deur genomen :S
(dit is toch schending van privacy?!)

Van mij mogen ze best foto maken, goeje jongens als ze mij @ straat tegenkomen :+

No offence, maar ik denk dat ze het puur doen om een database aan te leggen van veelplegers, ofwel van jongens die het nooit leren en altijd te hard rijden.
Beetje bangmakerij. Vind het maar zinloos, wij allemaal maar betalen voor de kosten van servers etc waar die data weer opgeslagen wordt :X

DavidCentral said:
egt een gelul...

k was vorige week met n vriend van me aan het afstellen bij mij voor de deur...
wij ff n boodschap doen...komen we terug, staat er een agent...
"ja we hebben veel klachten over je gehoord dus rij maar even mee naar het bureau"
zegt die vriend "wie zegt dat die klachten over mij gaan dan?"

pakt ie ook een foto... bij mij voor de deur genomen :S
(dit is toch schending van privacy?!)

Moest je dan met brommer naar het bureau ?

Vage acties...
Mja, als ze dat bij mij een keer doen vraag ik of ik ff gezellig een groepsfoto mag maken van alle agentjes daar.

MrSlick said:
Vage acties...
Mja, als ze dat bij mij een keer doen vraag ik of ik ff gezellig een groepsfoto mag maken van alle agentjes daar.

Jij wel :|

Ik snap niet wat iedereen nou wil bereiken met de "slimme" praatjes altijd. Doe gewoon normaal en wees aardig, dan doen zij ook normaal en aardig terug. Ze zullen je echt niet matsen als jij slim probeert te doen.

Was niet serieus hoor;)
Ik snap alleen niet wat ze ermee willen doen. In een stad van normale grootte rijden heel wat scooters rond, willen ze dan van al die scooters een foto maken en die allemaal meenemen als ze een keer een rollerbank controle houden, om de scooters op dat moment te vergelijken met toen de foto is genomen? Ik zie het nut er niet van in. Als ze nou foto's maken van scooters die ruim over de 2kw gaan zou ik het nog wel begrijpen, maar van elke scooter bij een controle...

gewoon dit doen :L en lachen naar het vogeltje :)

Je komt nou hier vragen waarom ze foto's maken... had dat dan gewoon even gevraagt aan hun.

Ik was ook aan het knallen op een 'gepacht' stuk weg... Kwam er een kerel van de natuurschappen oid. Die maakt ook een foto van me Scooter geen probleem hoor geen kappen, verzekeringsplaatje etc. Dus een vriend van mij gaat er gewoon heen en vraagt vriendelijk van: 'Mag ik u vragen waarom u nou foto's maakt?' Hij zegt: 'Die worden opgestuurd naar Justitie...'

Nou okey, leuk, maar wat willen ze er mee bereiken? Maarja, het zal wel heb ze gewoon hun gang laten gaan en klaar. En weer vriendelijk gedag gezegd.

A-Bizar said:
gewoon dit doen :L en lachen naar het vogeltje :)

Je komt nou hier vragen waarom ze foto's maken... had dat dan gewoon even gevraagt aan hun.

D8 je dat ze daar antwoord op gaan geven dan? Ze hoeven jou als bromfietsrijder geen verklaring af te leggen hoor!

hier was ook iemand op de foto genomen,, en die kreeg later boete van schending aan het voor gek zetten van justitie (politie) (omdat hij een middelvinger opstak en een gekke bek) :S.. echt TE zielig

65 €..

Ik krijg steeds meer haat aan de politie..

Hier in het dorp/stad, rijd er zo veel politie, elke scooter blaast gewoon weg,, rollerbank daar staat gewoon een laag stof op.. HIER HEBBEN WE SCHIJT!!!:)

RogerP said:
hier was ook iemand op de foto genomen,, en die kreeg later boete van schending aan het voor gek zetten van justitie (politie) (omdat hij een middelvinger opstak en een gekke bek) :S.. echt TE zielig

65 €..

Ik krijg steeds meer haat aan de politie..

Hier in het dorp/stad, rijd er zo veel politie, elke scooter blaast gewoon weg,, rollerbank daar staat gewoon een laag stof op.. HIER HEBBEN WE SCHIJT!!!:)

en terecht!! zit alweer te w88 dat ik weer eens achter na word gezeten, ben benieuwd!!

Back