Niet starten bij rollerbank ??? Gevolg ???

Heb ook zo iets vaag voor bij mijn nitro.
Kheb hem echt gloednieuw gekocht in winkel en ging toen 52 km/h op teller niks abnormaals... Nu vanaf de eerste keer dat ik er eigen olie in deed (champion racing) steeg de snelheid vlak tot 60-61 km/h op teller. Bij een klein beetje bergaf wordt dit dan al weer 70 km/h teller en als het een redelijke bergaf is haal k 80 km/hm (allemaal teller) uit men scooter kheb zelfs al een paar keer mijn teller uit gereden. Dit allemaal met een volledig begrensde mbk nitro waar helemaal niets aan veranderd is. De trekkracht van mijn beeste is trouwens ook beter dan andere nitro's die recht van bij de dealer komen (die ook volledig stnd zijn ) .

Ok met bergaf wil het nogwelleens een stuk ahrder gaan

Die 60 op teller kan wel kloppe , rij zelf 58 op teller = ong bij mij 53km/u , iig genoeg om geen boete te krijge @ rollerbank :)

Er zijn tellers die wijke extreem af, om zeker ervan te zijn dat je goed zit kan je naar bureau gaan en je scoot vrijwillig laten teste zonder boete ( zelf ook gedaan )

Net even geweest om m te laten testen, en weer 1.1, oude rollers erin en 1.3 dus ik weet het echt niet meer.
Helemaal standaard en dan nog een best hoge Kw.

Ook de zaak waar ik m vandaan heb, snapt er niets meer van.

Dikkere vario ring erin? nog meer toeren zker? das al helemaal niet goed

Tsja dikkere prop erin lassen is ook niet altijd even makkelijk

Als ie zo uit de fabriek komt zo ik zowiezo al geen extra begrensers erin zette als ie al volledig is begrenst want dat is fucking bullshit

Je verw8 een std scoot en je krijgt ereen die te hard gaat , kzou iig dealer + merk belle

niet starten betekent TO en dan boete van rollerbank en een boete voor het hinderen van een ambetenaar in functie shit

je krijgt geen boete voor begrenser maar voor het hinderen van ambtenaar blablabla

heey koop gwoon pinnasco begrenzer met afstandbediening kost wel wat 80,90 euro ofzo :rolleyes: maar dna heb je wel wat ik ben al 4 op rollerbank gezet en heb hem precies op 45 km gezet met me yasuni r terwijl die 85,90 km gaat maar ze geloven het wel +ralf+
suc6

heb al een paar x rollerbank gehad.. maar ik zet me handshoke erop. de keren dak da gedaan heb.. hadde ze niet door.. dan loopt ie slecht stationair.
smoes: ik zou t ook niet weten hoe dat komt.. zo heb ik hem gekocht.. helpt wel.

s4nd0r said:
heey koop gwoon pinnasco begrenzer met afstandbediening kost wel wat 80,90 euro ofzo :rolleyes: maar dna heb je wel wat ik ben al 4 op rollerbank gezet en heb hem precies op 45 km gezet met me yasuni r terwijl die 85,90 km gaat maar ze geloven het wel +ralf+
suc6

Als er een begrenzer opkon ok, maar helaas t is CHIPKEY...

staat datie een vario plaat heeft, geen ring, maar 't is inderdaad vaag dat hij dan te hard loopt, welke begrenzingen zitten er allemaal in anders, ???
mssd at je'm ff naar de dealer kan brengen , die anders dan ff de polietie belt, of met een bewijs van de dealer langs gaan, om 't toch te laten zien ofzo

jodix36 said:
staat datie een vario plaat heeft, geen ring, maar 't is inderdaad vaag dat hij dan te hard loopt, welke begrenzingen zitten er allemaal in anders, ???
mssd at je'm ff naar de dealer kan brengen , die anders dan ff de polietie belt, of met een bewijs van de dealer langs gaan, om 't toch te laten zien ofzo

Alle begrenzers zitten er nog in.
1. Uitlaat
2. Vario-plaat
3. Luchtfilter begrenzer

Maar wat heeft langsgaan bij de dealer nou voor nut om het bewijs aan de politie te leveren ??
Ze gaan echt niet de wet veranderen voor mij speciaal...

Zo wel, dan ga ik langs om alle scooterrijders te helpen harder te mogen....

Dat was weer een domme uitspraak

Je kan bij je dealer laten controleren of alle begrensers erin zitte , maar dat veranderd niks voor de politie jij gaat te hard klaar

Ik heb dit 2 weken geleden geprobeerd met mijn std nrg , nou je kan lullen en schrijven naar de politie wat je wilt , dat gaat je mooi niet lukke

geen smoesjes!!! als ze je al rijdende aanhouden ben je zowieso te lul. en dat is meestal het geval dat een motor je ziet rijden en je vervolgens aanhoudt. dus dat zijn smoesjes volgens de agent zou dus mar snel zorgen dat je je scoot in orde maakt. anders ben je helemaal de lul.

f15rider said:
geen smoesjes!!! als ze je al rijdende aanhouden ben je zowieso te lul. en dat is meestal het geval dat een motor je ziet rijden en je vervolgens aanhoudt. dus dat zijn smoesjes volgens de agent zou dus mar snel zorgen dat je je scoot in orde maakt. anders ben je helemaal de lul.

Daar hebben we et helemaal niet over vriend , lees eerst waar we et over hebben en begin dan pas te blaaten , het gaat erover dat zijn scooter te hard rijd helemaal std :|

Doe er anders een standaard uitlaat op van een andere scooter (wel van het zelfde type) en dan kijk je of het daarmee verholpen is. Zo nee dan is het iets anders. Zo ja dan ga je naar je dealer en dan zeg je dat de uitlaat niet goed genoeg begrenst.

Heeft je ma niet stiekem de cilinder laten tunen ofzo.8P

aralfa said:
})
mjah kzou proberen nieuwe vario ring .. deze slijt langzaam af .. en je gaat dus steeds iets harder.

Nou mijn vario ring slijt anders niet , en is zelfs van plastic , als hij een ijzere heeft al helemaal niet :|

Maarja

Ik zou lekker een begrenzer nemen en hem zo zetten dat je net iets te hard gaat. Hebbie idd wel een boete, maar iig minder dan wanneer je helemaal geen begrenzer hebt. Dit geld dus helemaal voor mensen die over de 2 Kw gaan. Gewoon lekker 65/70 laten rijden, want popo's zien toch wel dat ie harder dan 50 gaat als er een race uitlaat onder zit.

Ja en? Er zij begrense pijpen die zogenaamd EU goedgekeurd zijn en gewoon horen te mogen maarja dat willen ze niet geloven

Maarja het gaat er hier om: Hij heeft een STD scoot!!! en dan ga je toch geen begrenser nemen :| dat zou wel heel erg vaag zijn , mja dit ding loopt de std te hard en dat moet ergens aan ligge

Back