Nieuwe scooter is sinds begin niet goed, wat zijn mijn rechten?

@Bulldog Nee tot aan 40km/u houd dit in, met horten en stoten, maar we wijken teveel af van de oorspronkelijke vraag :)
Die scooterboer heeft er denk ik geen verstand van.
Hij moet het toch proberen op te lossen, of hij zorgt ervoor dat iemand anders het oplost die er wel verstand van heeft, en de kosten zijn voor hem.
 
Of stond al langer stil in de show-room.. Wrs 2018 gebouwd en in 2020 verkocht. Meestal is de datum waarop die verkocht is ook ineens het bouwjaar.
ik spreek uit ervaring kocht een sym crox in 2018 september kreeg eentje met normale carb bouwjaar is 2018 september kijk maar het kentekn is DHD-53-S
 
Hoi, Het klopt als je volgas rijdt dat die tegen de begrenzer aan zit te druken en wat gaat inhouden dit is bekend bij o.a. Sym waarschijnlijk als je het gas iets terug doet rijd de scooter net zo hard maar minder inhouden , mocht dat niet helpen dan even terug zodat ze hem even aan de laptop hangen en het eea iets aanpassen
 
Ik wijk niet af , maar alvorens je wilt proberen je geld terug te krijgen moet je de verkoper in de gelegenheid stellen om dit op te lossen waarvan ik denk dat het een software probleem is.

Met vriendelijke groet,

Peter

Bromfiets & scooterhandel Yampé

www.yampe.nl
 
Ik wijk niet af , maar alvorens je wilt proberen je geld terug te krijgen moet je de verkoper in de gelegenheid stellen om dit op te lossen waarvan ik denk dat het een software probleem is.

Met vriendelijke groet,

Peter

Bromfiets & scooterhandel Yampé

www.yampe.nl
Ik denk ook een software probleem.
Ik heb zelf ook de kabels en de software en van alles geprobeerd en getest en al mensen geholpen.
Zelf getest, software snelheid op 50 gezet en toeren begrenzing (snelheids begrenzing) uit geschakeld en varioring naar 4mm, dan gaat hij 36 Kmh.
Dan loopt hij lekker soepel en goed.
Zet ik dan snelheid lager en begrenzing weer aan loopt hij bagger vanaf optrekken naar top.
Begrenzing het beste gewoon uitschakelen snelheid in ECU hoog zetten, en snelheid met varioring regelen.
 
Back
Top