Nieuwe ontwikkelingen omtrent snor naar brom keuring.

Advertisement - register to remove this

Als je het stukje leest zie je dat ze juist hier pro-actief mee proberen om te gaan:

Vanaf 2023 sneller keuring bij RDW-erkenninghouder​

We adviseren u te wachten, omdat u vanaf 1 januari 2023 voor deze ombouwkeuring (in de meeste gevallen) terecht kunt bij een RDW-erkenninghouder. Bij deze erkende bedrijven kunt u waarschijnlijk veel sneller terecht dan op een RDW-keuringsstation. Ook zal een erkenninghouder vaker bij u in de buurt zitten. Er zijn nu nog geen bedrijven die deze keuringen mogen doen. Zodra deze bedrijven bekend zijn, zijn deze te vinden via onze locatiewijzer.

Voor de rest denk ik dat ze net als een hoop bedrijven, moeite hebben om goed gekwalificeerd personeel te vinden. Dan siert het ze dat ze mogelijkheden bieden om deze ombouwkeuring via erkenninghouders mogelijk te maken. Het zal geen gouden oplossing zijn, maar er wordt wel moeite gedaan om het mogelijk te maken.
 
Als je het stukje leest zie je dat ze juist hier pro-actief mee proberen om te gaan:



Voor de rest denk ik dat ze net als een hoop bedrijven, moeite hebben om goed gekwalificeerd personeel te vinden. Dan siert het ze dat ze mogelijkheden bieden om deze ombouwkeuring via erkenninghouders mogelijk te maken. Het zal geen gouden oplossing zijn, maar er wordt wel moeite gedaan om het mogelijk te maken.
ik heb t stukje gelezen...
professioneel werk ontduiken noemen we dat.

t RDW moet zijn eigen voertuigen controleren...
en niet de altijd heel erg betrouwbare bovag autosjaggeraars..

erkenningshouder..? daar begint t al t jeuken..
autokeuringen zijn al een lachtertje... je koopt een knake auto bij een garagebedrijf.. die toevallig ook een erkenningshouder binnen heeft lopen voor de APK...
dat APK-tje zit er zo op hoor.... tot je de eerste voertuigcontrole inrijdt.

en sneller zal het niet gaan.... wel eerder.
 
Back
Top