Hoe betrouwbaar is de rollerbank app

symmie

Active Member
Via dit forum werd ik geadviseerd om de rollerbank app te gebruiken en het lijkt een mooie en nuttige app.
Wat is jullie ervaring ermee? Het valt me namelijk op dat er vaak een beoordeling van een locatie gegeven dat de controle weg is en dan een paar minuten later dat de controle er nog steeds is.
Het is me ook opgevallen dat er rollerbank controle worden gemeld midden in de nacht om bijv 3 of 4 uur. Politie zal best fanatiek zijn maar midden in de nacht lijkt me niet echt een tijd daarvoor.
Als laatste zie ik nu in de lente heel veel controles. Is dat omdat het seizoen is begonnen of gaat dat het hele jaar zo door?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
 
Advertisement - register to remove this

weet niet waar je woont,
zou er zelf niet zo 123 aan denken als ik een rollerbank zie om dat te melden in een app.
wij hebben zelf een groepsapp met 600 man in de stad.
 
ik zoek juist iets voor "heel" Nederland want ik kom nog weleens ergens met de scooter. Utrecht, Noord Holland, Gelderland en Zuid Holland. Die Rollerbank app is heel goed en er zijn veel meldingen van de controles maar vraag me wel af of het betrouwbaar is en of anderen goede ervaringen ermee hebben.
 
Rollenbanken worden voornamelijk overdag geplaatst tijdens schooltijden.

S-avonds is de kans nihil. Alleen bij grote regionale verkeerscontroles.
 
ik heb hem ook. Geregeld een melding. De betrouwbaarheid lees je af aan de duimpjes omhoog. mijn ervaring leert dat bij 0 of min duimpjes het "grapjes" zijn.Met duimen omhoog is het wel het geval. meerdere malen mee gemaakt. Daar moet je dus naar kijken bij gebruik.
 
In mijn ervaring zijn rollenbanken toch een beetje verleden tijd. Natuurlijk zullen ze ooit nog wel eens ergens staan, maar het is zeker niet meer zo als vroeger.

Nu zal je sneller aan de kant gehaald worden als ze je te snel zien rijden, en dan ga je gewoon mee naar het bureau. En dan zetten ze hem daar op de rollenbank.
 
In mijn ervaring zijn rollenbanken toch een beetje verleden tijd. Natuurlijk zullen ze ooit nog wel eens ergens staan, maar het is zeker niet meer zo als vroeger.

Nu zal je sneller aan de kant gehaald worden als ze je te snel zien rijden, en dan ga je gewoon mee naar het bureau. En dan zetten ze hem daar op de rollenbank.
Hier staan ze wel geregeld. Sowieso 1 x per maand maar in vergelijk met 2004 tot 2015 een mega verschil. 2004 heel veel, tot elke week aan toe en uitgangen van scholen werden vast gezet. (Stond zelfs exact voor de poort van school) en tegenwoordig op verschillende punten en niet meer zo heftig als destijds.( ja je zou t niet zeggen maar ik heb echt op school gezeten hahaha)
 
Grote Hoax die Rollerbank APP . zijn van die zielige figuren , zien Handhaving en melden gelijk Rollerbank .
En er word gelijk aangenomen dat het zo is .
 
Grote Hoax die Rollerbank APP . zijn van die zielige figuren , zien Handhaving en melden gelijk Rollerbank .
En er word gelijk aangenomen dat het zo is .
Je hebt helemaal gelijk. Stelletje sukkels in mijn ogen... Zelfde figuren die vertrouwen op een navigatiesysteem. Niet meer zelf nadenken en doen wat er gezegd wordt...
 
Last edited:
Back
Top