Hoe zit het flits autos langs de weg?

Aerox-owner

Well-Known Member
Stel ik rijd 60 op het fietspad buiten de bebouwde kom dus naast een autoweg waar je 80 mag word ik dan geflitst?
aangezien ik aan neem dat de camera in die auto op 80 staat of herkent hij een scooter kenteken ? en krijg ik alsnog een bekeuring thuis ?
 
Advertisement - register to remove this

Ze zullen je denk ik gewoon flitsen, of iemand die je even komt opzoeken.. Ligt eraan of je intressant genoeg bent..
Ik werd zelf al voor een half kapot koplampje al staande gehouden.. kan je nagaan..
 
Ze zullen je denk ik gewoon flitsen, of iemand die je even komt opzoeken.. Ligt eraan of je intressant genoeg bent..
Ik werd zelf al voor een half kapot koplampje al staande gehouden.. kan je nagaan..
kut ik weet alleen niet zeker of het een flitser auto was was een zwarte caddy (oud mdoel) stond met de voorkant naar de weg op het gras
 
Als ze je geflits hebben komt de boete vanzelf op de mat.. Als je niks ontvangt was er ook niks aan de hand.
klopt maar duurt altijd zo lang toen ik net scooter reed had ik tege de tijd dat ik erachter kwam dat er een flitser stond al 3 bekeuringen achter elkaar
 
Back
Top