Ga er weer een nieuwe inzettenProbeer voorzichtig je bougie een beetje schoon te maken voordat je met nieuwe sproeier
Nee. Vanmorgen erin gezet, na 10 minuten was ie zo. gok iets verkeerd gedaan. (Was druk foto's aan het maken voor jou) vond de snaar al niet lekker pakken, aangrijpen etc.Zo wat is daar mee gebeurt heb je te lang door gereden
Post automatically merged:
Ga er weer een nieuwe inzetten
Goed om te lezen manMooi zo. Ik ga van het weekend weer verder met afstellen, zag vandaag bij me carburateur dat de gasschuif blijft hangen en dat de naald beetje krom was. Heb de naald vervangen voor een nieuwe die iets dunner is maar wel recht. En nu gaat de gasschuif wel gelijk dicht. Dat verklaar ook wel een beetje waarom die verzoop. Ook heb ik de
Gaaf man heb je dezelfde kleur gedaan of andere, en knap dat stoppen met roken, ik probeer het ook maar begin maar bij minderen.Ik heb inmiddels die van mij gisteren helemaal gespoten. Ben gestopt met roken dus totale ADHD
Dit resultaat heb ik ook nu en dan. Gewoon pech?Oh en denk niet dat je choke het niet doet, kun je wel even voelen, of ie warm is. Zwarte kappie eraf en je weet het. Het lijkt dat de choke niet werkt omdat je veel te rijk rijdt. Triplechoke
Post automatically merged:
Doppler snaartje was trouwens ook de laatste keer
Bando is top. Heb nu een xbelt malossi besteld en @Gino81 heb m nardo grey gemaaktDit resultaat heb ik ook nu en dan. Gewoon pech?
Ik denk aan twee oorzaken:
Maandagochtendsnaar?
snaar begint bij mij met slijtage wegens contact met bendix wanneer vario helemaal sluit. (Chinese vario met imitatie DrPulley)
Ik heb dit gehad met de ori 23100-keb7-9000 en de imi 729 (Moet ik wel 0.3mm shimmen terverlenging van de bus om de breedte onderin te krijgen) snaar.
Soms denk ik: Wat is de ideale vervangingssnaar?
Groet,
Oef, deze is compleet verbrand.Nou blok is stuk na 130km. Weet niet wat ik fout deed
Als je die pasbus bedoelt ben er 1 vergeten volgens mij, gelijk bij plaatsen cilinder had ik er maar 1 inzitten rechts boven maar onder moest ook denk ik, en in totaal 5 pasbussen. Wat zijn de oliebusjes dan als dat andere zijn.Heb je wel de oliebusjes teruggeplaatst?
Zuiger ziet er wel goed uit heb de roet van de kop eraf gehaald, maar zal ook die vervangen mocht ik besluiten om die andere 72cc cilinder+zuiger te plaatsen (heb er nog 1 liggen). En ja de kleppen, de hele cilinderkop is zwart dus die kan ik weg gooien. Heb het nog vergeleken met me oude gebruikte kop en die ziet er veel beter uit. Had in het begin ook heel veel zwarte rook dus moest toen eigenlijk al weten dat er iets niet klopte..heb je inwendig nog meer schade ( zuiger , kleppen)
Volgens mij zijn die oliebussen diagonaal. (Of allebei onder kan ook) Zwarte rook kan olie zijn, maar ook zeker benzine. Echt geloof me, nogmaals, liever te schraal op die kymcootjesAls je die pasbus bedoelt ben er 1 vergeten volgens mij, gelijk bij plaatsen cilinder had ik er maar 1 inzitten rechts boven maar onder moest ook denk ik, en in totaal 5 pasbussen. Wat zijn de oliebusjes dan als dat andere zijn.
Zuiger ziet er wel goed uit heb de roet van de kop eraf gehaald, maar zal ook die vervangen mocht ik besluiten om die andere 72cc cilinder+zuiger te plaatsen (heb er nog 1 liggen). En ja de kleppen, de hele cilinderkop is zwart dus die kan ik weg gooien. Heb het nog vergeleken met me oude gebruikte kop en die ziet er veel beter uit. Had in het begin ook heel veel zwarte rook dus moest toen eigenlijk al weten dat er iets niet klopte..
Ben blij als ik het allemaal achter de rug hebJa helaas pindakaas, zou nog die andere cilinder en oude kop erop kunnen zetten maar heb dan misschien hetzelfde probleem.
Vorige cilinder eigenlijk nergens last van gehad het was starten/lopen zelfs op afstand kon ik starten
Hij was alleen langzaam geworden..
Ik had ook beloofd jou nog even wat foto's te sturen.
Bougie cr7hix
Afstand + snelheid gps
En je ziet nu zit er een 80 sproeier in voor de zomer
Want? Je kan niet lezen?Wat zet je erin in de Winter? Sproeier 44?