Races Wemelding 19 juni

Ik ken alleen Niels uit de buurt :X
Edit : Clemens ken ik ook en met Rob heb ik 1x staan praten @ O'wijk.
Tja dan moet ik deze meeting maar laten gaan :(
 
Last edited:
Niels, Clemens, Rob Verkleij. Of Rob ook gaat weet ik niet, maar die heeft wel een bus. Ik weet ook niet hoe goed je Niels kent :p Clemens gaat ook als het goed is, PM hem eens. Anders zou ik het ook niet weten.
 
enrico je bent gebabt

enrico luister is ff je bent gebabt door boy op wemeldinge kan je niet tegen ofzo dus je moet niej zo stom lullen en hij babt weelies jij niet !

stakker enrico misschien kan je nog wat onderdelen vinden als je zaterdag ook komt.
 
menace said:
enrico luister is ff je bent gebabt door boy op wemeldinge kan je niet tegen ofzo dus je moet niej zo stom lullen en hij babt weelies jij niet !

stakker enrico misschien kan je nog wat onderdelen vinden als je zaterdag ook komt.

Blijkbaar kan jij niet zo goed lezen?
en "babben"? wat een loze uitdrukking.. en die 'boy' was niet stoer, maar kansloos...

zullen we nu weer ontopic gaan over komende zaterdag?
 
De 1e training begint meestal rond een uurtje of 10 geloof ik. Maargoed...ik ben er ook, niet met scooter, want het vermogen is ten eerste niet echt denderend, en ten tweede weet ik niet of ik er vervoer voor heb. Robert, ik ben zelf misschien met de auto, tegen een lichte vergoeding kan ik wel ff langs Spijkenisse rijden denks, als het niet te ver om is, en me moeder niet van gedachte verandert. Je hoort nog van me.
 
menace said:
enrico luister is ff je bent gebabt door boy op wemeldinge kan je niet tegen ofzo dus je moet niej zo stom lullen en hij babt weelies jij niet !

stakker enrico misschien kan je nog wat onderdelen vinden als je zaterdag ook komt.

Hahahahaha.... om dit soort mannetjes lach ik alleen :)
 
Is die rollerbank ver lopen dan vanaf de baan?
Ben er nog nooit geweest daaro in Wemeldinge en kom eigenlijk ook alleen maar voor de races maar heb wel weer zin in dezelfde geur als op Lely :p

En ik moet het zeggen, sorry: menace :L
 
hoelaat begint de meeting eigenlijk? of is die tijdens de race al?

Ik geloof dat mark alleen kan komen als we maar om 9 uur savonds terug zijn.... en als mark niet kan , kan ik ook niet omdat ik dan geen vervoer heb. :)

( sorry als het al een keer eerder gevraagt was in dit toppic :) )
 
9u inschrijving races etc..
meeting is er niet georganiseerd.. het is meer gewoon als publiek dat je aanwezig kan zijn

(je kan dus NIET blazen)
 
ff wat recht zetten,
@enrico
ik was niet degene die die berichtjes heb geplaatst maar dat was een maat van mij. Tog was ik ook op wemelding en heb zelfs gefilmt dat jij en boy gingen racen dus vertel me alsjeblieft niet dat je alleen tegen marc hebt gereden. en je hebt verloren... Ik wil geen ruzie ofzo maar kom op... je hebt echt niet gewonnen.
 
Last edited:
klik hier
Tis misschien niet voor iedereen overtuigend genoeg maar dit ziet er tog echt uit als iemand die van plan is om te gaan racen... (hierna draaiden ze om en gingen ze racen).
 
Last edited:
Jup post maar dan... Dus ik heb vanuit stilstand op dezelfde lijn met hem gesprint 150meter? Knap dan :)

Edit: Filmpje zegt dus genoeg.. Ik sprintte daar niet :) Trok het gas niet eens open, en daarna ben ik niet omgedraaid dus lul a.u.b niet zo dom...
 
Last edited:
Back
Top