Races Wemelding 19 juni

Nou ik ben terug, en het was echt vet :)
We hebben echt mazzel gehad met het weer, het was lekker druk, gezellig..

Aardig wat 'blazende' scoots gezien, was wel leuk..

Jammer dat je zip het niet deed Erik ;) Volgende keer beter..

En de NRG van Mol, leek het nou maar zo of beukte die 2f4r cil gewoon niet :?

Op naar volgend jaar ;) haha

Ik zal even kijken of ik nog wat pics en filmpjes online kan krijgen..
 
TT 70cc said:
Nou ik ben terug, en het was echt vet :)
We hebben echt mazzel gehad met het weer, het was lekker druk, gezellig..

Aardig wat 'blazende' scoots gezien, was wel leuk..

Jammer dat je zip het niet deed Erik ;) Volgende keer beter..

En de NRG van Mol, leek het nou maar zo of beukte die 2f4r cil gewoon niet :?

Op naar volgend jaar ;) haha

Ik zal even kijken of ik nog wat pics en filmpjes online kan krijgen..

23.7 pk vind ik tog aardig doorbeuken wat jij?
 
Ik ben ook weer terug en het was te vet, maar wat heb ik me weer geirriteerd aan een paar gasten de op elke meter weg wheelies trokken tussen de mensen door.
Deze personen weten zelf wel wie ik bedoel denk ik ;)
 
hahaha kan best dat je mij bedoekld maar daar heb ik schijt aan !!!!!!
weet je waar ik me aan erger dat jij een slome scooter heb en dat je over mij komt lullen en het is nog een mina ook dus effe dimmen he sjakkie ..

bij voorbaaad bedankt ......
 
1. Je kan je niet ergeren aan mn scoot omdat mn scoot er glad niet bij was.
2. Niet iedereen heeft het geld ervoor.
3. Voel je je nu stoer en groot met je snelle scoot?

Sorry voor het offtopic gedoe maar hier kan ik niet tegen.

Btw maakte die oldtimer gevallen wel TEveel geluid :D
 
F15 Tuning said:
1. Je kan je niet ergeren aan mn scoot omdat mn scoot er glad niet bij was.
2. Niet iedereen heeft het geld ervoor.
3. Voel je je nu stoer en groot met je snelle scoot?

Sorry voor het offtopic gedoe maar hier kan ik niet tegen.

Btw maakte die oldtimer gevallen wel TEveel geluid :D

Je bent zo slim om 19 pk uit een piaggio blok te krijgen, dan kun je toch ook wel zo slim zijn dat je anderen niet nodeloos in gevaar brengt. Wheelien is wel stoer, maar niet tussen veel mensen.

Verder, waar blijven de pics :)
 
nickisdegekste said:
hahaha kan best dat je mij bedoekld maar daar heb ik schijt aan !!!!!!
weet je waar ik me aan erger dat jij een slome scooter heb en dat je over mij komt lullen en het is nog een mina ook dus effe dimmen he sjakkie ..

bij voorbaaad bedankt ......

Stoer hor en nog zkr zonder helm ook :L

Jammer dat je scoot nie liep Enrico :s Had wel eenz die Zeeuwse Spieren willen zien knallen :p 8) Voorderest waz ut wel vettjes!!!
 
mja voor 2f4r cilinder denk ik niet... of toch... kdacht dat je met die cilinder meer kon halen... mja mensen zeggen zoveel dat die 30 pk moest halen... we zullen op Mol zijn antwoord wachten
 
Walhoutje said:
Jammer dat je scoot nie liep Enrico :s Had wel eenz die Zeeuwse Spieren willen zien knallen :p 8) Voorderest waz ut wel vettjes!!!

Tsja, volgende keer beter.. Was toch geen ruimte op te rijden daaro.. Alhoewel een paar andere "mensen" daar weer anders over dachten.. Er is maar 1 ding jammer en dat is dat er geen 1 van die pokkemannetjes de schelde in is geknald..
 
er was een scooter: zilver met blauw... Te Kansloos voor woorden, zo waren er nog meer maar die reden niet met 100+ oid zonder helm..

kheb weinig meeting gezien maar wel kansloze n00bs die nog een keer een ongeluk maken waardoor de sobw strax geen race meer mag organiseren.

als je daar wilt meeten kom je niet met een scooter van 19.0 pk ofzo.. nee dan ga je races kijken....
 
ElmoRS said:
Regen? No way, heerlijk weer met een graadje of 17 gok ik zo :)


Nou volgens mij had ik aardig gelijk of niet als je naar de races keek en hoe het weer was 8)

Ik vind het trouwens maar helemaal niks zo'n meeting tijdens een Race...vooral als er niet zo veel plek is en er niet duidelijk gemaakt is dat mensen niet in het rijderskwartier moeten gaan knallen met scooters omdat er overal mensen lopen :|
 
Last edited:
nickisdegekste said:
hahaha kan best dat je mij bedoekld maar daar heb ik schijt aan !!!!!!
weet je waar ik me aan erger dat jij een slome scooter heb en dat je over mij komt lullen en het is nog een mina ook dus effe dimmen he sjakkie ..

bij voorbaaad bedankt ......


Ik erger me echt al een hele tijd aan jou, en dat heb ik je al vaker gezegd, ik zou maar gauw je instelling veranderen hier op forum, anders krijg je een IP-ban...en geloof me, die deel ik echt met plezier aan jou uit....
 
Ik was er ook , samen mee F15 tuning en guy. Ik vond de races echt zwaar vet , dit was de eerste keer in me leven dat ik naar een race ging kijken :) De meet&great was opzic ook wel leuk , maar had eerlijk gezegd meer verwacht..

maja , de dag was goed gevuld en het zeker waard ! :)
 
S`acht said:
mja voor 2f4r cilinder denk ik niet... of toch... kdacht dat je met die cilinder meer kon halen... mja mensen zeggen zoveel dat die 30 pk moest halen... we zullen op Mol zijn antwoord wachten

Ik zal alvast een beetje voor Mol antwoorden, want er wordt teveel gezegd wat niet waar is. De gast die de cilinder ontworpen heeft, Massimo Tedechi, heeft er zelf 27 pk mee gehaald, hij weet precies welke uitlaat er bijvoorbeeld op die cilinder moet, enz. Daarnaast hoorde de echte kenner vanmiddag duidelijk dat de v-snaar gigantisch slipte, ding zat bij de 80 km/h pas stabiel op ze toeren. En daarnaast hebben we bij Koopmans al eens hoger gemeten, maar dat mag Mol zelf vertellen. Ik vindt een 23,7 pk zeker niet slecht als je die factoren meerekent. Het vermogen op de krukas is er wel, alleen is het lastig om zoveel vermogen stabiel over te brengen op het achterwiel...
 
Back
Top