Races Wemelding 19 juni

Ben erg benieuwd naar de fotos.
Was zo te horen mooi weer:p
Kan iemand vertellen wie de prijzen hebben gewonnen voor snelste scooters op de bank 50 en 70 cc?
Was de twins crew aanwezig?

Ik wacht af;)
 
antonrox said:
Ik was er ook , samen mee F15 tuning en guy. Ik vond de races echt zwaar vet , dit was de eerste keer in me leven dat ik naar een race ging kijken :) De meet&great was opzic ook wel leuk , maar had eerlijk gezegd meer verwacht..

maja , de dag was goed gevuld en het zeker waard ! :)

jij weet hoe het hoort!
 
2 fast:
Als je onder die omstandigheden al dat vermogen neer kunt zetten kun je zeker praten over een leuke cilinder dacht ik. Ik ben er van overtuigd dat er meer mee gemeten kan worden en daar ga ik dan ook voor. Het vermogen van 27 pk is een vermogen aan de krukas op " de italiaanse meetwijze ". Als je dus met ons wil vergelijken wordt het moeilijk maar een vermogen van 23 - 25 pk is mogelijk haalbaar. De tijd zal het leren..........................

Er was niemand van mijn klanten aanwezig met scooter, vanwege de weersvoorspellingen geloof ik.
 
Ik heb foto's..

Maar echt GEEN zin, om nu te uppen... Aangezien en nederland verloren heeft, en ik ook even iets aan mijn sociale leven doen wil. Sorry :+ ...

Komt morgenavond wel ofzo ;)

Btw...Ook een HEEL maf filmpje van Arnoud (malle neo's) en Pronk en ik :)
 
Hier ff wat pics ;)

meeting3.jpg

meeting2.jpg

meeting.jpg


Heb ook nog 2 kleine filmpjes..
 
nickisdegekste said:
hahaha kan best dat je mij bedoekld maar daar heb ik schijt aan !!!!!!
weet je waar ik me aan erger dat jij een slome scooter heb en dat je over mij komt lullen en het is nog een mina ook dus effe dimmen he sjakkie ..

bij voorbaaad bedankt ......

sorry, maar wie gedroeg zich hier als het sjakie..
er zijn erg veel mensen die zich ergerden aan die wheeliende dudes.. ben je daar trots op dan? (denk er maar zelf rustig over na.. hier op reageren doe je maar beter niet, misschien dat een beetje verstand met de jaren komt)

maar goed, verder een kutdag voor mij.. ik had barstende hoofdpijn en rugpijn en een hele reeks pijnstillers wilden maar niet helpen. Helaas heeft een nachtje slapen ook weinig verbeterd.
 
Last edited:
paar (nutteloze) fotootjes...

.. wie bier meebrengt voor een ander wordt euh.. tja, weet ik veel..
wemeldinge1.jpg


Totaal nutteloos :p
wemeldinge2.jpg


Paul is cool :W
wemeldinge3.jpg


ff spioneren.. maar de meningen zijn verdeeld
wemeldinge4.jpg


ideetjes zat, maar de afwerking.. tja, geen commentaar
wemeldinge5.jpg


het geheime dubbelvitaminen extrapk sappie
wemeldinge6.jpg


én tenslotte de reden waarom deze bus zo slingerde...
wemeldinge7.jpg


was dit !
wemeldinge8.jpg

Zomaar topscooter resultatenlijstjes bekijken onder het rijden.. tss :p
 
en nog algemene foto's :)

62-1087718364.jpg


62-1087718390.jpg


62-1087718415.jpg


62-1087718440.jpg


62-1087718470.jpg


62-1087718489.jpg


Waarom stond het zadel eigenlijk open als je er toch niet kon inkijken (hij stond op een hoge werkbank)
62-1087718525.jpg


62-1087718546.jpg


62-1087718570.jpg


62-1087718610.jpg


62-1087718663.jpg


62-1087718682.jpg


62-1087718730.jpg


62-1087718749.jpg
 
Razma said:
paar (nutteloze) fotootjes...

.. wie bier meebrengt voor een ander wordt euh.. tja, weet ik veel..
wemeldinge1.jpg


ff spioneren.. maar de meningen zijn verdeeld
wemeldinge4.jpg


Zomaar topscooter resultatenlijstjes bekijken onder het rijden.. tss :p

Je zou haast zeggen dat de duimpjestechniek stilaan overgenomen wordt door andere reporters.
 
Razma said:
ik wist echt van nix :X
het was eigen initiatief zeg maar :)
O-)
Doe ik me best om Joors meeting duim erin te houden is het weer niet goed :D

Over de 2fast. Bij ons op de bank, zonder slippende snaar altijd scores rond de 30,5 - 31,0. Ik wou het ding mee hebben naar Wemeldinge omdat er nogal wat mensen nieuwschierig waren. De afgelopen week 3 snaren gesloopt (ja, dat ding eet ze op) omdat ze gewoon blijven slippen. Toch nog een redelijk vermogen, zeker naar omstandigheden. Ik hoorde zelfs dat er stukjes snaar uit het blok kwamen vliegen op de bank :)
Maargoed, we gaan door. Grafiekje post ik morgen ofzo wel. Even aan Tino vragen of hij een paar jpg bestandjes voor me kan maken. De Koopmans grafieken zal ik dan ook ff opzoeken.
Verder was het nog best druk, rond de middag zag het er echt te rustig uit, zeker voor in Wemeldinge, maar het is uiteindelijk allemaal goedgekomen dacht ik zo! De sfeer was leuk, het weer zat niet tegen en ik heb aardig wat forummembers gemeet.
 
ik heb een gezellige middag gehadt
aardig wat forummers gemeet
goed weer gehadt
twins weer goede resultaten geboekt
dus een top dag voor mij
 
Mol said:
O-)
Doe ik me best om Joors meeting duim erin te houden is het weer niet goed :D

Over de 2fast. Bij ons op de bank, zonder slippende snaar altijd scores rond de 30,5 - 31,0. Ik wou het ding mee hebben naar Wemeldinge omdat er nogal wat mensen nieuwschierig waren. De afgelopen week 3 snaren gesloopt (ja, dat ding eet ze op) omdat ze gewoon blijven slippen. Toch nog een redelijk vermogen, zeker naar omstandigheden. Ik hoorde zelfs dat er stukjes snaar uit het blok kwamen vliegen op de bank :)
Maargoed, we gaan door. Grafiekje post ik morgen ofzo wel. Even aan Tino vragen of hij een paar jpg bestandjes voor me kan maken. De Koopmans grafieken zal ik dan ook ff opzoeken.
Verder was het nog best druk, rond de middag zag het er echt te rustig uit, zeker voor in Wemeldinge, maar het is uiteindelijk allemaal goedgekomen dacht ik zo! De sfeer was leuk, het weer zat niet tegen en ik heb aardig wat forummembers gemeet.


30.5 31 :0

wat is de compleetje setup van dat blok dan
 
MOl, je kon toch aardig branden, en je hebt er een paar opgeschreven!
enne Dani bedankt voor de gratis reclame ( achterstikker) alleen hij reed als laatste in de stnd A ( volgende keer een snellere?) +ralf+
 
De de Beer sticker zit volgens mij ook nog steeds op de Koopmans bus :D
Complete setup 2fast blok ga ik hier niet over lullen. Ik maak morgen ofzo wel een topic in TA met grafieken erbij. Hier gaan we het over Wemeldinge hebben :)
 
Back
Top