Races Wemelding 19 juni

wemeldinge1.jpg


de rechtse.. (als ik het goed heb, ben nog een beetje slaperig)
 
Fpr-membah said:
Mol, vanwaar die ringetjes onder de bout van je demperklem? Heb ik ook, en dan komt die demper tenminste niet tegen de ophanging aan 8P
Zo is het maar net. Mits de uitlaat op de normale manier gemonteerd is en in een Malossi ophanging hangt dan komt de demper tegen de stator van de ontsteking aan. Nu bij lange na niet met mijn super deluxe DaMol Tuning ophanging O-) maarja, de ringetjes zaten ertussen, dus om ze niet kwijt te raken er gewoon weer tussen gedaan.

black_white said:
zo tezien houd mol van een duimpje opsteken :p
Dat is de meetingduim (copyrights voor Joor), als iedereen voortaan zo op de foto gaat word de scooterwereld een stuk vrolijker!!

RonaldV said:
[Off-topic]In de nachtelijke uurtjes houd mol ook wel van iets anders op te steken:D:X[Off-topic]
:X

malle neo's said:
Wie is Mol dan eigenlijk?
Dat ben ik ;) Jij was Derek toch?
 
Beresnel said:
MOl, je kon toch aardig branden, en je hebt er een paar opgeschreven!
enne Dani bedankt voor de gratis reclame ( achterstikker) alleen hij reed als laatste in de stnd A ( volgende keer een snellere?) +ralf+

Ja sorry:p

Scooter ging niet echt harder, en helaas moest ik ook nog uitvallen. :'(
 
zip#19 said:
Ja sorry:p

Scooter ging niet echt harder, en helaas moest ik ook nog uitvallen. :'(

kon je idd niks aan doen (alles komt goed) volgende x beter, als ik je ergens mee kan helpen dan laat het maar weten!!
 
Beresnel said:
kon je idd niks aan doen (alles komt goed) volgende x beter, als ik je ergens mee kan helpen dan laat het maar weten!!

Ik denk dat Erik een geluks-kusje wil voor de volgende wedstrijd meneer Beer :D
 
Back
Top