Races Wemelding 19 juni

Mic-aerOx said:
ey enrico.. Ik kom ook zwarte aerox chrome finish vlag op 8erkappen geen voorkap.. ik kom samen met boy buys tegen wie jij heb geraced vorige keer op wemeldigen (en verlore :p) hij heb een blauwe beta geen voorkappen.. ik wil wel sporten tegen je sprintertje ;) zoek me maar op.. we komen met; mn aerox, watergekoelde spY, beta van boy buys en nog wat half originele zooi :p.. we zoeken je wel ff op ;)

Verlore hahahaha, keb alleen tegen speedzipsp gesprint niet tegen hem... En ik sprint niet, hij is nog niet af... En van mij mag je dat halve stuntrijdertje wel thuislaten, hij dacht echt dattie de man was zonder helm en vlamde absoluut niet voor evo + c20... Hij vertelde toch ook zo een verhaal dattie tuner was of zo:p :L Of vergis ik me nu helemaal? :henko:
 
Mic-aerOx said:
ik kom samen met boy buys tegen wie jij heb geraced vorige keer op wemeldigen (en verlore :p) hij heb een blauwe beta geen voorkappen..

van mij mag je die irri dude wel thuislaten
 
Haha goeie reactie :S maja hij weeliet er wel een hOop zOek.. maja ik heb tog egt een filmpje van jou nrg en boy zn beta dat hij tog egt ff sneller aan de andere kant is..
 
naja, dan heb jij meer gezien dan ik.. ik vond 'm echt voor geen meter lopen..

anyway, ik hoop dat ie niet zo irritant gaat doen als de meeting toen..
 
Gast, geloof mij nou maar dat ik niet tegen hem heb gesprint... Ik draaide misschien het gas al lang dicht..? Doet er verder ook niet toe.. Een hoop zoek wheelien? Stoer or.. Hij blij..
 
Zal wel 10 euro zijn ofzo? :) Hopen dat het weer inderdaad goed is, aangezien ze voor aankomende dagen niet zulk lekker weer voorspeld hebben.. :(
 
banken...

Ik ben er helaas zelf niet bij maar ik denk dat Ivo en Niels wel eens ons racemonstertje op de bank willen knallen @ Wemeldinge. :p
 
.. we gaan het nog leuker maken :)
Prijsjes voor de mensen met meeste vermogen 50cc en 70cc @ Testbank!

Kom maar op })
 
Razma said:
.. we gaan het nog leuker maken :)
Prijsjes voor de mensen met meeste vermogen 50cc en 70cc @ Testbank!

Kom maar op })

Betah!

Maar dan ook voor de scooterklassen apart? -:-
 
Back
Top