Races Wemelding 19 juni

Enrico@nrg said:
Met de zip ja :) Toen het klaar was ff rondje gedaan.. Had redelijk wat bekijks :p

Uitslover :p
*geintje*

Misschien red ik het niet :(
Moet FF een zuiger zien te regelen alleen weet niet waar :S Al een paar internetbedrijfjes benadert, dus hopelijk hebben ze wat.....
 
Voor een Gilera GSM (Morini blok), het is voor een Gilardoni 74cc.
Alleen Jan Poppe op Serooskerke levert ze niet, en k zou niet weten waar k dan moet wezen.
 
op 19 juni is er tog een meeting in whelmeldingen het gaat mij niet zo om die sowb maar om die meeting ..
is het naast het circuit dan ofzo ????
en zijn er sprints ????

wil effe informatie hebben .
dus wie helpt me ........................
 
Tis meer een meet & Greet.. En nee er zijn geen legale sprints.. Er is naast het circuit altijd veel ruimte waar jaarlijks veel bezoekers komen met snel spul..
 
dat staat wat mij betreft nog steeds in de planning, maar tot hiertoe heb ik nog geen papieren ontvangen van de organisatie. Wel de bevestiging en toestemming via mail !
 
Karrûh said:
Voor een Gilera GSM (Morini blok), het is voor een Gilardoni 74cc.
Alleen Jan Poppe op Serooskerke levert ze niet, en k zou niet weten waar k dan moet wezen.

maybe piet voskamp (middelburg)
motoport (vlissingen)
tino tweewielers (vlissingen)

miss kom ik ook wel ff kijken in wemeldinge
 
ey enrico.. Ik kom ook zwarte aerox chrome finish vlag op 8erkappen geen voorkap.. ik kom samen met boy buys tegen wie jij heb geraced vorige keer op wemeldigen (en verlore :p) hij heb een blauwe beta geen voorkappen.. ik wil wel sporten tegen je sprintertje ;) zoek me maar op.. we komen met; mn aerox, watergekoelde spY, beta van boy buys en nog wat half originele zooi :p.. we zoeken je wel ff op ;)
 
Back
Top