Fabian #41 said:des ondanks wel een goede prestatie..
ik weet t, maarjaCPI Racing Team said:Hej dani,
heb jij of andere mensen nog het sobw boekje van vorig jaar. moet je er eens 1 bij pakken met de waarschuwingen en de diskwalifs en kijk dan eens onder het kopje race wemeldinge hoeveel hebben het toen wel niet geweten genoeg!
groeten
ElmoRS said:Doet mij gewoon zeer als ik er aan terug denk :X
Er keek ook nog een andere rijder naar je en die schudde zijn hoofd ofzo..kon ik niet helemaal goed zien, vond het toch nog wel grappig
Had net de videocamera uitgedaan, wel jammer want het zag er wel gruwelijk vet uit opzich
Op zulke momenten kun je beter SM rijden, 1 van die jongens knalde in de trainingen er ook nog vol overheen maar dat was gewoon effe staan, hobbeltje pakken en verder gaan.
dani said:ik weet t, maarja
Toch blijf ik t crap vinden, zolang je geen gevaar voor anderen bent met een wheelie.
Hahahaha, ik dook mooi weg toen ik dat allemaal zag trillen. Ondanks dat wel een van de hoogste scores (met een fkt evo'tje :X:X)leerling tuner said:dat was de enigste die ik heb gedaan (beetje jammer) voor de rest een hoop straat crap gemeten met diepte punt een zip waar de grontplaat gewoon compleet los zat maar toch gewoon gemeten wou worden
o ja voordat mol op m'n dak zit die van jou bedoelde ik niet dat ding gaat gewoon
Thunder-rox said:ja er zijn natuurlijk verschillende type banken, die verschillende aantal pks aangeven.
ik zeg maar zo: bewijs t maar op het wegdek!
liever 16pk met een hoog koppel dan 22pk met een laag koppel
joop timmer said:Nieuw Weerdinge is kut baanmaar jullie wisten al dat ik er zo over d8 tog :W
Joor said:Omdat je dan moet sturen?
joop timmer said:gassen, opschakelen remmen trusgschakelen ernaast hangen hoek induiken, jezelf weer op de motor krijgen, gassen opschakelen remmen trugschakelen naast hangen hoek in duiken..... dan heb ik pas 15 sec genoemd en anderhalve bocht...
je hebt geen een minuut rust op die baan, egt ZWAAR...
kan je wel 'blij' zoon opmerking maken maar bij ons komt er wel meer bij kijken als alleen sturen ..... :|
beter: hap ik niet, hap ik niet, hap ik niet......