Race 13 Zwolle 11 september

g-one said:
het ouwe wijven zeur topic?? :rolleyes:


ga in idd geval big-end en lagers verevangen en hoop dan zaterdag het seizoen is stijl aftesluiten

b.t.w. patje gefeliceerd en rikkie ook natuurlijk al had ik er graag even met hem om gevochten, maar ja in breghem beter!!

8)
het is wel moeilijk lezen zo, maar ik ben eruit!!! (heb je nu al gedronken???) :#:#:#
enne ik zweer je Kees pakt de pole @ breghem :#
 
g-one said:
het ouwe wijven zeur topic?? :rolleyes:

gisteren hele motorblok uitelkaar gerost en niet een duidelijke oorzaak kunnen vinden voor het opeens zwaar gaan draaien van het blokje, da´s een beetje klote ik denk dat het big-end lager is gaan klemmen toen hij was warmer werd maar dat is niet zeker.

ga in idd geval big-end en lagers verevangen en hoop dan zaterdag het seizoen is stijl aftesluiten

b.t.w. patje gefeliceerd en rikkie ook natuurlijk al had ik er graag even met hem om gevochten, maar ja in breghem beter!!

8)


Ik heb ook nog wat te doen. :)
Kutsnaar brak weer............. :|
Nu dan toch maar wat anders erin...........:)

@ ge: Ik wil mail .......... :'( :'(

-:-
 
@ Tino

mail ligt al in de mailbox van kees als het goed is,
ik hem hem via het forum gemailt
als het niet goed is gegaan laat het even weten
 
Beerke said:
@ Dani (moet ik een SM voor je regelen?)

Je hoeft voor mij geen SM te regelen hor :*

Maar als Heini met zo'n leuke uitdaging komt, dan grijp ik die echt wel. Maar er werdt niet echt meer op in gegaan helaas.
 
dani said:
Je hoeft voor mij geen SM te regelen hor :*

Maar als Heini met zo'n leuke uitdaging komt, dan grijp ik die echt wel. Maar er werdt niet echt meer op in gegaan helaas.

heini ----- henry ??? misschien
 
1. Patrick gefeleiciteerd. Daar mag iedereen een voorbeeld aan nemen. Kijk de rondetijden van elke race maar eens naar de eerste drie rondjes.

2. Rodney, gefeliciteerd. Je had het onderhand wel verdiend na alle pech en valpatijen.

3. Als iedereen Mol en Beerke nou eens zou negeren, zou een hoop overbodige tekst op dit forum schelen. :p

4. Paul, jammer dat ie stuk ging, maargoed. Voor hem was het alles of niets gisteren, jammer dat het niets werd voor de spanning.

5.Zelf heb ik me goed vermaakt, leek wel een fucking camping met al die gasten en siroopwafelen.

6. Tino, redelijk kut dat gedoe met de snaren. Dit was de 3e keer? Kees en Berghem gaat in mijn ogen best goed komen.

7. Arno, sucks weer lekke. Jij hebt ook veel te vaak pech.
 
Joor said:
3. Als iedereen Mol en Beerke nou eens zou negeren, zou een hoop overbodige tekst op dit forum schelen. :p


6. Tino, redelijk kut dat gedoe met de snaren. Dit was de 3e keer? Kees en Berghem gaat in mijn ogen best goed komen.

7. Arno, sucks weer lekker. Jij hebt ook veel te vaak pech.
3 dank u.

6 denk ik ook

7 idd

BTW negeer deze reply maar! :#:#
 
Ohja, Heini is Henri Tiben inderdaad. Laten we even relaxed doen, niet idereen komt even gestandaardiseerd binnen. Welkom Henri.
 
Last edited:
Joor said:
Ohja, Heini is Henri Tiben inderdaad. Laten we even relaxed doen, niet idereen komt even gestandaardiseerd binnen. Welkom Henri.

Ja ik ben Henri. Maar goed. Ik ergerde me een beetje aan dat dom gelul over de SM klasse. Vandaar dat ik zo reageerde. Ben inmiddels weer afgekoeld. :)
 
Back
Top