Race 13 Zwolle 11 september

Dat is dus precies wat ik bedoel. Kampioen is kampioen en daarvoor zeker respect.
Alleen dat verhaal wat telkens weer omhoogkomt, ik word er strontziek van.
Ik zie het zo: Patrick is een wereldcoureur, hij heeft de perfecte instelling, namelijk: ik wil winnen. Ik heb nog nooit iemand zo zuur zijn kijken als hij een keertje 2e werd.
En dan de scooter, klaargemaakt door Ant. Spreekt voorzich denk ik, hij heeft zich bewezen als iemand die erg goed met 2takt blokjes overweg kan. Zo is het gewoon.
Dat is een dodelijk combinatie, daardoor ook zeker verdiend kampioen, ik heb nog nooit iemand zo stabiel races zien rijden, keer op keer dezelfde rondetijd enz enz enz..
Maar waarom dan telkens weer dat "toffe" gedoe? Ik snap het niet...
 
10e ofzo, hij zat de hele dag al met problemen met de scoot. Het boeide hem alleen niet zoveel, want hij had gisteravond ook een feestje met bier enzo :W
 
Mol,

Zullen we @ berghem doen wie de meeste stroopwafels en of hamburgers uit kan delen. Als je dan wint mag jij ook even " tof " doen. En geloof me ik zal niet onaardig tegen je doen. :henko:

Laten we erover ophouden, we zijn gewoon erg blij dat we de wet van Murphy net even een keer te snel afwaren ( {! van mij mag die wet onderhand naar Jupiter geschoten worden )

:) :) :) :)

Mol ned. kampioen hambugers uitdelen, je hebt in ieder geval je uiterlijk mee :#
 
Wat een gezeik zeg.........................
Nu komt het toch ff me reet neus en oren uit zeg.
Patrick is kampioen en of ie nou ervaring had of niet dat maakt toch allemaal geen tering uit man.
Ik ken ook jongens die uit het niets gelijk knalhard gaan,je hebt het of je hebt het niet,klaar.
Hij is nu gewoon de standaardking van 2004,simpel.
Ik irriteer me meer aan mensen die 1 keer derde worden en dan al denken de uberjezus te zijn................................
Patrich je hebt het gewoon verdiend en dat mag je van mij nog 5000 keer zeggen.


-:-
 
sluit me aan bij tino nice job en ant zeer nice als ik zie wat een werk er in zo'n ziper gaat is het echt een prestatie om dat ding in 1 seizoen snel en betrouwbaar te maken
respect.
 
Beerke said:
ik moet mijn lijstje helaas aanpassen, reden: vandaag even de concurentie wezen spotten!! en Ja Hoor,.....
Dhr. F.K uit W is betrapt op Dopinggebruik
bij navraag bleek dat hij de laatste races een echt wilde Knallen en dit zeer agressieve product eerst bij zichzelf zou testen alvorens hij dit aan zijn collega's (koopmans Crew) zou toedienen!!,
ik verzoek dan ook aan de SOBW een dopingcontrole uit te laten voeren.
mocht dit niet gebeuren dan wordt mijn lijstje hetvolgende;

1. Koopmans
2. Koopmans
3. Koopmans
4. Koopmans
5. Koopmans

Top

1. Koopmans
2. Koopmans
3. Koopmans
4. Koopmans
5. Koopmans


En is dit niet iets te enthousiast dan?
 
Wat een weekend zeg heren!!!

St klassen was echt uber, jammer dat paul uit viel. want anders had berghem echt te gek geworden!

Patje JIJ bent de terecht Champ vam 2004! 9||6

rodney: echt bikkel achtig gereden :)

Kami-Kerv -:-
 
Kerbinos said:
Wat een weekend zeg heren!!!

St klassen was echt uber, jammer dat paul uit viel. want anders had berghem echt te gek geworden!

Patje JIJ bent de terecht Champ vam 2004! 9||6

rodney: echt bikkel achtig gereden :)

Kami-Kerv -:-

Gefeliciteerd nog m8...........:)

-:-
 
Beerke said:
Begin dit jaar nog voor de races begonnen zat ik de gevestigde orde te treiteren. Mol Niels etc. ik vroeg mij dus openlijk af of dat ze er zo zeker van waren dat er niet een nieuwe (vreemde zou komen) die zomaar Kampioen zou worden!

:)

Mike, je had gelijk... wij konden ook niet weten dat dit zou gebeuren, net als the ant zei: From zero to Hero :) Gefeliciteerd Patrick (en aanhang).
 
dani said:
ik denk dat t net wat anders zit...

Ik denk dat t komt omdat je zo heerlijk tegendraads bent en zo geweldig kan happen :)

En 70cc zijn we idd jaloers op, schakelen lijkt me ook wel vet, en om maar te zwijgen die mooie banden van jullie.
Alleen gaan jullie er nog niet sneller mee en is het kampioensstrijd niveau ook niet echt iets om jaloers op te zijn :p

ciao :)
niveau ? rij eens een paar ronden mee op zo'n motar, dan zul je zien dat het al erg hard gaat.
 
Heini said:
niveau ? rij eens een paar ronden mee op zo'n motar, dan zul je zien dat het al erg hard gaat.

Hahahahhaha,dat hoef je dani niet te laten doen.
Die is wel snellere shit gewend,en daar brand ie zo de achterband mee op met een rolling burnout.
Hij weet waar ie over praat.............

-:-
 
Kado voor m8 kamikerv.................;)

kamikerv_zwolluh_groot.jpg


lekkerrrrrrrrrrrrrrr 8)


-:-
 
Back
Top