Race 13 Zwolle 11 september

Valentino... said:
Hahahahhaha,dat hoef je dani niet te laten doen.
Die is wel snellere shit gewend,en daar brand ie zo de achterband mee op met een rolling burnout.
Hij weet waar ie over praat.............

-:-
laat me niet lachen. stap toch op zo'n ding en laat wat zien. daar in tegen durf ik wel op een scoot of wat dan ook.
 
Heini said:
laat me niet lachen. stap toch op zo'n ding en laat wat zien. daar in tegen durf ik wel op een scoot of wat dan ook.

Ik zie dat je maar twee posts hebt,je had je eigen wel even voor kunnen stellen hier op het forum.
Daarbij wil ik nog even melden dat het forum niet is om te muiten.
Wij doen over het algemeen normaal en vriendelijk tegen mekaar.
Maar daar kom je snel genoeg achter.


-:-
 
dumdiedumdiedum +ralf+

kamikerv_zwolluh_groot_beetjeaangepast.jpg
 
Heini said:
laat me niet lachen. stap toch op zo'n ding en laat wat zien. daar in tegen durf ik wel op een scoot of wat dan ook.
Ik wil met alle plezier op een SM stappen, het probleem is alleen dat ik er geen heb.
Dus regel voor Berghem ff een SM en dan zal ik er zeker rijden :)



over dat niveau..

Venlo

1 1 Henri Tiben
2 6 Joop Timmer verschil; 0.702
3 2 Vincent Bouwman verschil; 50.021
4 28 Peer van der Vecht verschil; 1:04.269
5 10 Arjan de Hoom verschil; --1 Ronde--
6 4 Niek Zoontjes verschil; 10.465
7 5 Mark Daling verschil; 1:00.142
8 63 Mark ten Hoeve DNF

plus daarbij dat er genoeg mensen rijden die met verkeerde vertanding rondrijden en na de bocht nog ff 2 keer terug moeten schakelen.
Gaat er om dat de top 3 flink los staat van de rest van de recreatie rijders.

ciao :)
 
Valentino... said:
Ik zie dat je maar twee posts hebt,je had je eigen wel even voor kunnen stellen hier op het forum.
Daarbij wil ik nog even melden dat het forum niet is om te muiten.
Wij doen over het algemeen normaal en vriendelijk tegen mekaar.
Maar daar kom je snel genoeg achter.


-:-

Hap Hap. Goed ik zal me even voorstellen ik ben dus Heini. :)
De rest vertel ik later wel een keer.
Maar goed, Ik zal nu wat vriendelijker doen. :)
 
dani said:
Ik wil met alle plezier op een SM stappen, het probleem is alleen dat ik er geen heb.
Dus regel voor Berghem ff een SM en dan zal ik er zeker rijden :)



over dat niveau..

Venlo

1 1 Henri Tiben
2 6 Joop Timmer verschil; 0.702
3 2 Vincent Bouwman verschil; 50.021
4 28 Peer van der Vecht verschil; 1:04.269
5 10 Arjan de Hoom verschil; --1 Ronde--
6 4 Niek Zoontjes verschil; 10.465
7 5 Mark Daling verschil; 1:00.142
8 63 Mark ten Hoeve DNF

plus daarbij dat er genoeg mensen rijden die met verkeerde vertanding rondrijden en na de bocht nog ff 2 keer terug moeten schakelen.
Gaat er om dat de top 3 flink los staat van de rest van de recreatie rijders.

ciao :)


Ok je hebt gelijk. De eerste drie gaan toch aardig hard. De rest hangt er gewoon een beetje aan. Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat er al jaren met de scooter's word geracet, en dat dat dus ook niet gelijk in het begin hard ging. Daarkomt ook nog bij dat het meest allemaal beginnelingen zijn. Het is pas het 2e seizoen van de Motar's en ik zie er wel toekomst in. Er rijden steeds meer op de openbare weg. De schakel brommer komt weer in. :)
 
tis natuurlijk wel zo dat Tiben een leuk stukje ervaring heeft ;)....

maarja , mischien dat er volgend jaar meer mee gaan doen met SM en dat het dan wat spannender wordt...
 
Valentino... said:
Wat een gezeik zeg.........................
Nu komt het toch ff me reet neus en oren uit zeg.
Patrick is kampioen en of ie nou ervaring had of niet dat maakt toch allemaal geen tering uit man.
Ik ken ook jongens die uit het niets gelijk knalhard gaan,je hebt het of je hebt het niet,klaar.
Hij is nu gewoon de standaardking van 2004,simpel.
Ik irriteer me meer aan mensen die 1 keer derde worden en dan al denken de uberjezus te zijn................................
Patrich je hebt het gewoon verdiend en dat mag je van mij nog 5000 keer zeggen.


-:-
vollledig mee eens tino
jammer van kees en benji maar jah berghem nieuwe ronde nieuwe kansen
 
valentino... said:
Ik zie dat je maar twee posts hebt,je had je eigen wel even voor kunnen stellen hier op het forum.
Daarbij wil ik nog even melden dat het forum niet is om te muiten.
Wij doen over het algemeen normaal en vriendelijk tegen mekaar.
Maar daar kom je snel genoeg achter.


-:-

ach tino tog het enigste wat je doet is muiten op sm coureurs (ik dus :| ), maargoed ik heb een vermoeden dat onze heini een sm coureur is en tot zijn verbazing leest dat de sm als: beginnelingen en zondagsrijders worden opgevat en daarop nogal boos reageerd, logisch.

dus ga niet de held uithangen met je wijze woorden *D
 
joop timmer said:
ach tino tog het enigste wat je doet is muiten op sm coureurs (ik dus :| ), maargoed ik heb een vermoeden dat onze heini een sm coureur is en tot zijn verbazing leest dat de sm als: beginnelingen en zondagsrijders worden opgevat en daarop nogal boos reageerd, logisch.

dus ga niet de held uithangen met je wijze woorden *D

Ik heb nooit gezegd dat de sm rijders beginnelingen en zondagsrijders zijn.
En wat je van mij vindt?............sja daar heb ik dikke schijt aan...:)
Ik heb je iig nooit zwart lopen maken alleen een beetje lopen stangen,meer niet.
En of ik de held ga uithangen maak ik zelf wel uit.

-:-
 
het ouwe wijven zeur topic?? :rolleyes:

gisteren hele motorblok uitelkaar gerost en niet een duidelijke oorzaak kunnen vinden voor het opeens zwaar gaan draaien van het blokje, da´s een beetje klote ik denk dat het big-end lager is gaan klemmen toen hij was warmer werd maar dat is niet zeker.

ga in idd geval big-end en lagers verevangen en hoop dan zaterdag het seizoen is stijl aftesluiten

b.t.w. patje gefeliceerd en rikkie ook natuurlijk al had ik er graag even met hem om gevochten, maar ja in breghem beter!!

8)
 
Valentino... said:
Ik heb nooit gezegd dat de sm rijders beginnelingen en zondagsrijders zijn.
En wat je van mij vindt?............sja daar heb ik dikke schijt aan...:)
Ik heb je iig nooit zwart lopen maken alleen een beetje lopen stangen,meer niet.
En of ik de held ga uithangen maak ik zelf wel uit.

-:-
@ Tino , jij bent onze held hoor:#:#
@ Dani (moet ik een SM voor je regelen?)
@ Jopie vrienden maken is soms wel moeilijk he!?
 
Back
Top