This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

R&BK Sprint SONICS!!

Omdat we toch een projectpagina hebben moeten we natuurlijk ook de geownde spullen laten zien . Iedereen kent de genaaide zuigers wel dus hebben wij maar eens iets anders geownd.. Of de rotor ons..





Nieuwe ontsteking is overigens al weer onderweg
 
Goed bezig heren was dit @ die 16k waar je het overhad?

Komt allemaal wel weer goed en zie jullie @ meppel incl BBQ weer :W
 
Jezus rick, dan hadden we 'm toch echt beter gister ff op mijn scooter kunnen testen.. en dat je 'm daarna had geowned!!

Later
 
Dit heb ik eerder zien (voelen) gebeuren @ TJ Tuning. Wees blij dat er niet meer schade is. Als je een stuk in je oog gekregen had ............ :X
 
Dit heb ik eerder zien (voelen) gebeuren @ TJ Tuning. Wees blij dat er niet meer schade is. Als je een stuk in je oog gekregen had ............ :X

Tj is ook beun voor iets maar je heb idd gelijk hoor bojt!

Best flink geowned iig. Zelfde model er weer op of iets anders?
 
Tof om een keer tegen je gevlamt te hebben, ding kwam goed van zijn plek @ rotterdam/damwoude enz. Mooie foto van ons tweeen @ Rotterdam :love:


AdiozZz Servi
 
Krukas is voor zover ik het kon zien niet krom, heb er nog geen klokje op gehad dus zeker weten doe ik het niet. Wel zit er speling op een krukaslager maarja dat komt na meppel of zoetermeer wel weer! En er komt idd gewoon weer een PVL deze kant op
 
damn aardig gek! Maar heb je geen juicy verhaal hoe je dit tot stand hebt kunnen laten komen? ding valt toch niet zomaar in stukjes uitelkaar