This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

R&BK Sprint SONICS!!

Zoals vorige keer KENKER 23.9pk

en sonics zien er echt brUUUUt uit hoop ze een sin het echt te zien
 
Ziet er allemaal netjes uit jongens!!

Ik kom ze binnenkort wel ff bewonderen alsk kom banken!!

Latra!!
 
He Rick en Bob! gaat lekker zo met die scores man..Als jullie op tijd klaar zijn met m'n blok kom ik misschien dit weekend ook al banken (als die mogelijkheid er is)! gr jorrit
 
Dit zijn de 2 mooiste sonic's die er zijn!

Scheelde het vermogen nog veel met de Tovami als ik vragen mag? (wat scoorde het op jullie bank? )
 
Dit zijn de 2 mooiste sonic's die er zijn!

Scheelde het vermogen nog veel met de Tovami als ik vragen mag? (wat scoorde het op jullie bank? )

scores zijn allemaal aardig verschillend
thuis had die 23,1 meende ik (avond voordat we naar damwoude gingen)
 
scores zijn allemaal aardig verschillend
thuis had die 23,1 meende ik (avond voordat we naar damwoude gingen)

Scores op de testbank bij ABT waren wel ongecorrigeerd. Morgen eens kijken hoeveel het SAE ongeveer was. Niettemin liep het ding echt vreselijk goed, had het van tevoren niet geloofd. Heel netjes dus

Ciao
 
Ik had ze nog nooit eerder gezien project topic ook niet. Maar die sonics lopen gvd goed hard man! tof hoor.
 
mijn sonic liep niet goed @ damwoude waardoor ik geen wheelspin had en toch nog 2e werd in de xtreem scooterklasse

@thijs: meppel gaan we weer volop spare-ribs en hamburgers maken
 
Scores op de testbank bij ABT waren wel ongecorrigeerd. Morgen eens kijken hoeveel het SAE ongeveer was. Niettemin liep het ding echt vreselijk goed, had het van tevoren niet geloofd. Heel netjes dus

Ciao

Op de grafiek staat 23,9 (24.8 ). Is die 23.9 dan gecorrigeerd, en 24.8 ongecorrigeerd? of zie ik dat verkeerd?
 
ik dacht dat die 23,9 gecorrigeerd was mja hoogste vermogen op de dag halen was onmogelijk met al die 80cc's jammer dat er geen hoogste vermogen tot 70cc was maarja

meppel word nog meer spareribs en hamburgers bob en ik pas eten na de wedstijden en gelukkig weer met slick die wielspin beviel me niet zo liep steeds tegen een achterstand aan te hikken de meeste hield ik wel in behalve bob daar zat ik ongeveer naast bij de finish
 
Ga maar meer spareribs eten mark....heb je misschien minder last van wheelspin:+
 
Ga maar meer spareribs eten mark....heb je misschien minder last van wheelspin:+

straks met een slick komt het vast wel goed nog ff oefenen in de polder want rij nu ook zonder buddydekje gwoon met je reet op dat plastic. zit je weer een stukje lager maar daar moet je wel aan wennen!!