R&BK Sprint SONICS!!

erg leuk je even gesproken te hebben, de sonic ziet er egt tot in de puntjes afgewerkt uit, leuk detail vind ik het voorrem systeem:W

zie je 5 mei weer;)
 
het spul ziet er goed uit jongens; veel succes!
p.s. ik kwam zowat 30 jaar terug al bij je pa in de winkel! (ben nu 45).
 
23,6 met originele Speed?
SAE of STD gemeten:rolleyes:

[Edit]Laat maar heb het al gelezen, echt een te zieke score:W
Zal de sonic(s) maandag ff van dichtbij komen bekijken[/edit]
 
Last edited:
Na een paar sprints maar weer eens een update!

Als eerst Driewegen, Driewegen viel voor ons erg tegen! Eerste meeting met de uiteindelijke kappen er op..Er was geen tijdmeting en één van de sonics is door een verbrande voorrem de strobalen in geklapt omdat hij de bocht niet meer kon halen aan het einde van de sprintbaan. Schade:
Voorkap in 3 stukken
Onderste voorkap gebroken
Demper plat
Helmbak gebroken
Achterkap beschadigd
Aim Beschadigd..

Rijder had gelukkig helemaal niks!!

Volgende meeting.. Stein.
Net als driewegen weer geen tijdmeting, toen we hoorde dat er geen tijdmeting was hebben we de sonics maar op de testbank gegooid, resultaat Hoogste vermogen 70 cc met 23.6 PK SAE!

Later heeft de tijdmeting het nog even gedaan, er is toen als ik het me goed herinner een tijd van 7.4X en 7.14 neergezet.

Ik heb nog een hoop fotos gevonden van de sonics, deze zal ik straks even posten.

Eerst hadden we geen zin om naar Rotterdam te gaan, aangezien het het RAM festival is gaan we toch die kant op. Doet de tijdmeting het niet dan blijven de sonics in de bus en gaan we ons ergens anders vermaken!
 
zoals gezegd de fotos, ik heb ze gewoon van de foto sites etc afgeplukt en toegestuurd gekregen. Voor de mensen die ze gemaakt hebben Bedankt!!

Fotos van Driewegen

1.jpg


2.jpg


3.JPG


4.JPG


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg
 
Oi Manne
Jezus dit project volg ik al een tijdje echt zoveel respect voor de bouwers/bedenkers van de sonic,ik zie deze 2 sonic,s als echte racers.
Het frame echt wat eraf kon is eraf gegaan er is aardig goed over nagedacht
Alles kwa gewicht is ook super bedacht,daarbij blijft het een scooter want er zitten kappen op die super netjes zijn en niet beun:X maar juist netjes:D,alles netjes afgewerkt,velgen gewoonHARD vast aardig uurtjes in de velgen gestoken.
Daarbij vind ik het blok ophaning echt super bedacht,weegt geen drol volgens mij.
Gewoon in mij ogen een echte dikke sprinter
Voor de rest gun ik de jongens die het monster besturen,zeker wel winst plekjes,Suc6 ermee veel RESPECT

GR Delano

PM iig wilde ook graag weten waar de demper`s`/rem nassis pompje`s` vandaan komen,
 
gefeliciteers met hoogste vermogen 70cc

leuk je gesproken te hebben, altijd gezellig in de rij even praten (wel zonder helm dan:D) hebben we nog een sprint getrokken in stein? volgens mij wel he.
anders doen we dat in rotterdam nog wel, want onze tijden/vermogen scheelt niet veel.

spreek je wel weer

grt jordi
 
Back
Top