This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Quist racing zip

ik was wel van plan om op de gp te gaan rijden ja.
kmoet alleen ff kijken of dat een beetje te doen,
als de zip verlengt is en geen vering meer heeft zegmaar.

dus dat is nog niet zeker.

ding ziet er wel leuk uit...had nog ff met je verteld ji was toch die jonge met die "lange" haren??

suc6 verder en voor pepijn een :*

ding ziet er wel leuk uit...had nog ff met je verteld ji was toch die jonge met die "lange" haren??

suc6 verder en voor pepijn een :*

je tijd is vergelijking met je score is wel mischien moetje probren iets minder koppel te hebben zodat je hem makkelijker aan de grond houd

Minder koppel? Mwoah dit is nog maar de 2e keer dat Jasper met de zip sprint. En op Zoetermeer kon hij hem al goed houden. op een gegeven moment zonder omhoog te komen en van het gas af te moeten.

En aangezien het 15cm verlengde subje al klaarligt moet hij er prima mee kunnen rijden zo, dus meer vermogen zou zeker niet verkeerd zijn

In de loop van het seizoen moet er zeker een 7,2 of iets in die richting in zitten.

Zeauw!

Had nog een nieuwe sp voorkap in bestelling staan bij Fred Motoren, alleen is de kap slecht leverbaar blijkt. Dus duurde helaas wat langer.
Nu zag ik dat Haman een nieuwe blanco voorkap aanbood, dus deze ga ik vanavond even snel ophalen.

Dan is de zip op een achterlicht en spatbord compleet qua kappen

En als ik de andere (mijn huidige) zip op tijd klaar krijg komen alle nieuwe kappen even voor kloosterzande daarop. Mijn kappen liggen nog bij de spuiterij namelijk en zijn niet op tijd klaar, maar het is het wachten als het goed is wel waard

Als het allemaal volgens planning gaat.. Tot zondag!!

lijp alleen dat filter moet weg en een recht spruitstukje.

wanner krijg je jouwn kappen nou?

en kom je nog bij mij slapen of pakken we weer camping?

Bosman & Kalis

Ik ken geen spuiterij die zwaarder gereformeerd is denk ik

Ken je Perry van Dam ook toevallig? Wilde ik je nog vragen laatst toen ik bij je was, maar het kwam er niet van. Z'n vriendin heet Nanet(te?)
Die gozer heeft daar ook gewerkt

Er ligt een 28mm d-slide klaar om te testen en ik heb nog een paar filters liggen alleen passen die niet op de dellorto.

Twan vertelde me dat volgende week de zaak weer opengaat, dus hopelijk heb ik ook mijn kappen weer snel terug

@Meppel denk ik dat het weer de camping word iig many thanx voor het aanbod! (K)

@Nick, over het setje moet ik nog over nadenken een nieuw wandje etc moet ook in mijn budget passen.

@BOOOB! gheghe idd, maar zijn wel erg aardige lui daar van de week met jasper de kappen op wezen halen en kregen gelijk t-shirt mee en stickers etc
Wie er allemaal werken weet ik niet ben zelf niet echt bekent met die spuiterij.
Ps: kom je morgen ook even deze kant op? is echt vette dag morgen check www.gpmiddelharnis.nl

Ziet er goed uit peps en japie! top ding, dat verlengde ziet er cool uit!
mis ideei, zelfde stuurtje als peps er op ? EPC style achtig ding.

Kut dat ik er morgen niet bij kan zijn.
peps ben de 12de weer thuis en heb nog een verassing , dus moeten we maar weer eens bij praten en biertje doen(japs natuurlijk ook)

hehehe

laterss manne

oooi

Zit er al leuk uit zo, ik zou alleen een andere clamp nemen, deze vind ik maar niks :X Jammer dat ik op Hengelo alleen hoi kon zeggen, had het druk die dag in nijmegen kom ik wel even babbelen :*

ziet er echt heel erg tof uit jongens !
echte quist racing stickers er op

Nu zijn de zipjes netjes en is het toch wel tijd om richting die lage 7 te gaan he !

Ah, hier is de uitlaat.

Scooter doet me veel denken aan de zip van Andries.
Ook zo net.

hey Sander..eh..Jasper

Was weer gezellig @ de GP van Middelharnis, Foto's zullen van de week op de site staan.
De Zippa liep iig weer lekker!
spreek je snel weer :*