Project : Zip ac ---> SP

Waarschijnlijk krijg ik dinsdag de krukas binnen, zodat ik het blokje volgend weekend inelkaar kan knallen. Heb er al zin in :)

Vrijdag de standaard cilinder ff afdraaien aan de bovenkant, en ophogen aan de onderkant zodat de timing wat gunstiger ligt. Daarna de uitlaatpoort nog iets aanpassen, kan nog wel wat vetter namelijk :#

Als de cilinder klaar is zal ik ff pics maken, mogen jullie mijn beunwerk beoordelen :+

Als de cilinder erop zit, kan de ontsteking gemonteerd worden. En dan is het nog ff wachten op wat std onderdelen waar ik naar op zoek ben, maar het blok kan er dan iig alvast onder, en kan ik eindelijk rolllllennnnn :D

Update Soon!
 
Na 2 weken eindelijk weer eens bericht van Ronald Verweel van wie ik die std krukas zou krijgen. Hij gaat hem morgen ECHT opsturen, nu maar hopen dat het ook echt gaat gebeuren. Zoja...dan woensdag de hele dag beunen.

Krukas monteren
Cilinder Monteren
Ontsteking monteren
Membraan + spruitstuk
oliepomp
Vario+snaar
vertanding
koppeling+poulies

Ook hoop ik dan de rubbers voor me achterveer+voorveer binnen te hebben, want dan kan het blok eronder, dan kan de voorveer erop en het wiel. En dan kan ik rollennnnn :)

Verder heb ik vandaag ff mooie spullen ingekocht bij XZ-tuning 8P
Was ff bij Jasper langs geweest en heb daar opgehaald
Kabelboom zip sp
lichtunit zip sp
zadel zip sp
binnenstuurkapje+dashboard zip sp
buitenstuurkapje zip sp

(als iemand ff webspace heeft, dan kan ik ff pics uppen )

Thanx to Jasper aka SR-extreme van | XZ-tuning | ;)
 
Originally posted by Pronk
Na 2 weken eindelijk weer eens bericht van Ronald Verweel van wie ik die std krukas zou krijgen. Hij gaat hem morgen ECHT opsturen, nu maar hopen dat het ook echt gaat gebeuren. Zoja...dan woensdag de hele dag beunen.

Krukas monteren
Cilinder Monteren
Ontsteking monteren
Membraan + spruitstuk
oliepomp
Vario+snaar
vertanding
koppeling+poulies

Ook hoop ik dan de rubbers voor me achterveer+voorveer binnen te hebben, want dan kan het blok eronder, dan kan de voorveer erop en het wiel. En dan kan ik rollennnnn :)

Verder heb ik vandaag ff mooie spullen ingekocht bij XZ-tuning 8P
Was ff bij Jasper langs geweest en heb daar opgehaald
Kabelboom zip sp
lichtunit zip sp
zadel zip sp
binnenstuurkapje+dashboard zip sp
buitenstuurkapje zip sp

(als iemand ff webspace heeft, dan kan ik ff pics uppen )

Thanx to Jasper aka SR-xtreme van | XZ-tuning | ;)


ghehe np, maar jij probeert ons vet belachelijk te maken :( :P
niej aardig ;)
 
Originally posted by sr-xtreme
ghehe np, maar jij probeert ons vet belachelijk te maken :( :P
niej aardig ;)

Hehe, no offense hoor Jasper, jullie zijn best goed bezig :)

Ik hoop echt dat het snel woensdag is, kan ik het ding eindelijk in elkaar knallen!
 
Heey Pronk,

Ik zal voor je duimen... enne, over | XZ-Tuning |, eerst eens zien hoe jij et er vanaf brengt als je tegen rob en jasper gaat sporten :P...

Ik spreek je binnekort wel,

mzzls, aso Jurriën :P
 
Originally posted by wheelie*zip
Heey Pronk,

Ik zal voor je duimen... enne, over | XZ-Tuning |, eerst eens zien hoe jij et er vanaf brengt als je tegen rob en jasper gaat sporten :P...

Ik spreek je binnekort wel,

mzzls, aso Jurriën :P

:?
 
Originally posted by wheelie*zip
Heey Pronk,

Ik zal voor je duimen... enne, over | XZ-Tuning |, eerst eens zien hoe jij et er vanaf brengt als je tegen rob en jasper gaat sporten :P...



Ik spreek je binnekort wel,

mzzls, aso Jurriën :P

Ik zeg net nog, heb heus wel respect voor jullie hoor, jullie zijn alles behalve verkeerd bezig :)
Maarja...tuurlijk zal het niet veel gaan schelen tussen jasper, rob en mij. Grote kans dat ze het op de weg van me winnen ivm gewicht enzo, maarja...we zien wel :)
 
Originally posted by Pronk
Grote kans dat ze het op de weg van me winnen ivm gewicht enzo, maarja...we zien wel :)
Oplossing: Laxeerpillen?? ;)

Originally posted by sr-xtreme
ghehe np, maar jij probeert ons vet belachelijk te maken :( :P
niej aardig ;)
Vriend, je bent beter bezig als ik een jaartje of 1,5 terug......:!
 
Back
Top