Project Slider

Status
Not open for further replies.
Kan wel :) Maar mensen die hier nog meer interresse in hebben, contact me dan effe via pm. Indien er genoeg mensen zijn die hier interresse in hebben, kan ik mischien iets opzetten ofzo.
 
Mja, net lasaulec gebeld, 32x10 lagers zijn er dus niet :X

Ik wil dus niet mijn voorvorkpoten gaan slopen met uitkotteren enzo, dus nu dit:

as.JPG


De voorvorkpoten worden dus eerst om de as geschoven, en dan weer in het t-stuk van de voorvork. Anders krijg je hem er niet in namelijk. Dus een dezer dagen maar effe asje maken denks :)
 
Heb je hem weer te zeiken hoor... Mja... waar de fuck haal ik belgom... het glimt nog niet genoeg >:)

Ik houd van netjes :P
bakje.jpg


bling1.jpg


bling2.jpg


bling3.jpg
 
Jah friesland meeting lijkt me strak plan ... alleen dan ff in de zomer... dan is LXSpeedake zn scooba ook af en dan is mijn slider ook een eind heen !!! Die zal ik over 2 weken ophalen. Meteen BCd kappen bestellen, SR velgen eronder, polini 70 giet, multivar, hebo koppeling en 17,5mm Do eronder (ik zoek nog 21mm DO) en dan lekker vlammen !!! Maar in de zomer is wel cool ... dan maar meteen in makkum :D
 
Mja, oude foto's >:)

bling4.jpg


bling5.jpg


bling6.jpg


Mijn ouwe Owned 8) Komt ie effe aanzetten, als we dat deksel nou eens onder de Polijstmachine leggen :X:X:X:X:X Mja, weer 3 dagen voor nix bezig geweest :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top