Project Slider

Status
Not open for further replies.
Godver, ik vanochtend naar dealert, om SR Velgen op te halen, kom ik daar, is die kerel er niet :# Oftewel kon vandaag nix doen (wel effe nutteloos aant carbit schieten geweest, maar ok :# ) Vanavond ga ik er ws. weer heen om ze dan op te halen, en die zullen dan alvast gescotched worden, zodat ze gelijk door kunnen naar de spuiter. Denk er ook nog aan om de velgen te laten verchromen, maar ik vind dat zo bling bling :P Maybe wel vet, maar ik twijfel nog.

Originally posted by D.J
Project Slider

noat.jpg

hehe na deze foto werd ik al heel nieuwsgierig hoe je dat met je achterveer ging fixxen.

maar toen verscheen de aangepaste versie :D

ziet er al leuk uit! ben benieuwd hoe het word met sr velgjes.

Originally posted by Xearo
*PIC*

een echte prutz0r, check al die vlekken op de grond 8P

:L Ik woon op een haven, en daar is, vrij vaak, onderhoud met boten. Dit gebeurd op de wal..... Vandaar. N44b :P

Verder effe een update'je, Deze week wederom naar Nieuwe Horne om m'n velgen op te halen. Verder ben ik op dit moment ook bezig met het polijsten van mijn carterdeksel, en een klein design aan het maken van wat er gaat worden uit gefreesd. Ook de oliepomp word vanavond nog verwijderd.

Originally posted by BENELLI p0W3r
ga je je zadel ook nog maken ofzow want die scheur is wel zonde verder vette scoot

Ben opzoek naar een bedrijf/leuke oma, die ff van sky een nieuwe buddy hoes kan maken, in het wit het liefst. Aangezien de complete kleurencombo toch op Blauw/Wit gaat uitkomen. Verder vandaag ook koso weer effe geprobeerd te fixen, maar dat wou niet |( Eerste klas ruk dingen. Toch maar eens gaan zoeken naar een AIM ac oid.

Kan iemand mij verder vertellen wat voor uitlaatpoort de Airsil T6 voor Mina Vert heeft ? Aangezien de kerel die het spul gaat tunen (Sybren Koop Wind, rijd Schakelklasse in sobw ofzo) net als in z'n ex-race cilinder fluitpoortjes wil maken.

Formuleklasse DJ, daar rijd windt in...dikke noob. Mjah als je helpende handjes nodig hebt van de week ben ik wel bereid te helpen :)

Update

:: Tools ::
1.jpg

:: ScotchBrite, ideaal voor polijsten etc. ::
2.jpg

:: Resultaat @ Carterdeksel ::
3.jpg

:: Close-Up ::
4.jpg

:: Close-Up 2 ::
5.jpg

:: Overall ::
6.jpg

:: Carter ::
7.jpg

:: Achterkant in Progress ::
8.jpg

9.jpg

10.jpg

vet :!
heb je olietankje er al af?

en zou je voor mij kunnen vragen hoeveel het mij zou kosten @ jouw spuiterij 8P?

hey man! Zeker vet projectje! :D ik ben nou ook bezig met mun slider optisch en motorisch te tunen en ik zal hem hier ook wel bij zetten. veel suc6 nog verderrrr

tjah het kan aan mij liggen, maar ik vind het juist helemaal niet gepolijst.. het lijkt er niet eens op, het lijkt alsof het met 600 ofzo is geschuurd... maar voor de rest, ziet er mooi uit:) mina verti is een zware opgave om vlammend te maken, maaaaar gaat wel lukken! succes dermit!:)

Originally posted by mastervanloon
tjah het kan aan mij liggen, maar ik vind het juist helemaal niet gepolijst.. het lijkt er niet eens op, het lijkt alsof het met 600 ofzo is geschuurd... maar voor de rest, ziet er mooi uit:) mina verti is een zware opgave om vlammend te maken, maaaaar gaat wel lukken! succes dermit!:)

Mja, het ligt het aan de ligt inval... zal zometeen effe wat pics ergens anders maken... met flits oid :X moet maar effe prutsen. Verder 21mm zometeen ook ff @ foto maggen :P

Achterkant in Progress 8P kap er afgehaald 8P LoL
neej gwappje maar lijkt net @ polijste dat je de verf laag er nog niet helemaal af geschuurd hebt... glimt nog niet zo mooi beetje dof lijkt het wel.. Cya @ School 0i 0i

Ben weer effe bezig geweest

:: Carb ::
11.jpg

:: Carb ::
12.jpg

:: Carb + Bling Bling ::
13.jpg

:: Carter Deksel (Poging tot betere foto en beetje vooruitgang) ::
14.jpg

15.jpg