Project: Slider Lc Zoetermeer

slider Z'meer said:
me rechte spruit stuk staat naar voren carb over de cilinder heen :)

wordt dat dan niet te heet aan het vlotterbakje en bij de luchtfilter want die hangt dan recht boven de cilinderkop.

een malossi doorzichtig vlotterbakje is dan ook niet mogelijk :rolleyes:

wel mooie stunt voor de rest.

leuk ding was het inderdaad ook van plan maar als mensen nog is van plan zijn een lc slider te maken
en ze lesen dit..

koop gewoon een gaar sr frame (sr ww stealth oid)
krom oid maakt niet uit als subje maar recht is..

zaag/slijp de 2 stukken frame waar je subframebevestiging op zit er tussen uit
houd ongeveer een centimeter of 15 (lengte) aan met in het midden van die 15 cm de bevestging..
pak 2 plaatjes en las de 2 stukjes frame doormiddel van de 2 plaatjes aan de zijkant erop
das de makkelijkste manier oid.. oke je blok staat niet naar achteren (@ slider wheeliegeval)
maargoed wel makkelijkst krijg je dus als je het doorslijpt een "8" gezicht..

hoop dat het niet te veel oftopic is..

trouwens je lijstje is leuk :)

STP^Stealth said:
leuk ding was het inderdaad ook van plan maar als mensen nog is van plan zijn een lc slider te maken
en ze lesen dit..

koop gewoon een gaar sr frame (sr ww stealth oid)
krom oid maakt niet uit als subje maar recht is..

zaag/slijp de 2 stukken frame waar je subframebevestiging op zit er tussen uit
houd ongeveer een centimeter of 15 (lengte) aan met in het midden van die 15 cm de bevestging..
pak 2 plaatjes en las de 2 stukjes frame doormiddel van de 2 plaatjes aan de zijkant erop
das de makkelijkste manier oid.. oke je blok staat niet naar achteren (@ slider wheeliegeval)
maargoed wel makkelijkst krijg je dus als je het doorslijpt een "8" gezicht..

hoop dat het niet te veel oftopic is..

trouwens je lijstje is leuk :)

dat is best duur om te verwezelijken, kijk eens naar stunt lc, hij heeft het ook mooi gemaakt, zou alleen nog subframpje tussen moeten
:)

Spasta said:
kijk eens naar stunt lc, hij heeft het ook mooi gemaakt, zou alleen nog subframpje tussen moeten
:)
waarom zou dat moeten? ik vind je ophanging niet mooi gelast, wel sterk maar niet echt mooi:P ben zelf ook bezig met een slider met hori lc dd blok, komt hier binnenkort ook wel te staan;)

GROSSIE@aerox said:
waarom zou dat moeten? ik vind je ophanging niet mooi gelast, wel sterk maar niet echt mooi:P ben zelf ook bezig met een slider met hori lc dd blok, komt hier binnenkort ook wel te staan;)

Mijn ophanging? ik heb helemaal nog geen ophanging. mjah als ik een slider of stunt vind dan laat ik het prof lassen.

het is idd niet eg mooi maar jah het is tot nu toe wel sterk
ik ga iig proberen las aparatuur te regelen en het een keertje over lassen ofsow

vanaaf iig pics van me clinder en miss overange :)

uh me up adress doet vaag maaar iig ik heb net me overange op gehaald en vanaaf me cilinder bij 3bR

Maandag alle monteren :) (moet het hele weekend werken anders had het morgen miss al branden gewees

update 1e post :!

Ook een probleempie

hij gaat niet harder als 30 en als ik vol gas geef gaat ie stoteren
Heb alles al na gekeken maar nks helpt denk dat me ontsteking vervangen meot worden door een rotor

plannen voor de winter
- Nieuw subframe lassen
- Frame wit coaten
- Velgen wit coaten
- Kappen worden gespoten

dat was het dan weer tot de volgende update

Back