slider Z'meer
Sonic Power
me rechte spruit stuk staat naar voren carb over de cilinder heen
slider Z'meer said:me rechte spruit stuk staat naar voren carb over de cilinder heen
STP^Stealth said:leuk ding was het inderdaad ook van plan maar als mensen nog is van plan zijn een lc slider te maken
en ze lesen dit..
koop gewoon een gaar sr frame (sr ww stealth oid)
krom oid maakt niet uit als subje maar recht is..
zaag/slijp de 2 stukken frame waar je subframebevestiging op zit er tussen uit
houd ongeveer een centimeter of 15 (lengte) aan met in het midden van die 15 cm de bevestging..
pak 2 plaatjes en las de 2 stukjes frame doormiddel van de 2 plaatjes aan de zijkant erop
das de makkelijkste manier oid.. oke je blok staat niet naar achteren (@ slider wheeliegeval)
maargoed wel makkelijkst krijg je dus als je het doorslijpt een "8" gezicht..
hoop dat het niet te veel oftopic is..
trouwens je lijstje is leuk
waarom zou dat moeten? ik vind je ophanging niet mooi gelast, wel sterk maar niet echt mooi ben zelf ook bezig met een slider met hori lc dd blok, komt hier binnenkort ook wel te staanSpasta said:kijk eens naar stunt lc, hij heeft het ook mooi gemaakt, zou alleen nog subframpje tussen moeten
GROSSIE@aerox said:waarom zou dat moeten? ik vind je ophanging niet mooi gelast, wel sterk maar niet echt mooi ben zelf ook bezig met een slider met hori lc dd blok, komt hier binnenkort ook wel te staan
ik heb het tegen de gene van dit project hoorSpasta said:Mijn ophanging? ik heb helemaal nog geen ophanging. mjah als ik een slider of stunt vind dan laat ik het prof lassen.
GROSSIE@aerox said:ik heb het tegen de gene van dit project hoor
slider Z'meer said:uh me up adress doet vaag maaar iig ik heb net me overange op gehaald