Project - Vliss Slider

Ran-DiZzle

Project-vliss.tk
nYah nadat ik gestopt was met mn booster.. d8 ik.. tis klaar..
...
...
...
...
...

niet dus... het begon weer te kriebelen.. en toen heb ik voor een mooi prijsje de basis kunne overnemen.. een Sliderframe( verlast ), met voorvork, stuur en kappen

JAJA DE ZOVEELSTE SLIDER OPT FORUM:p, BOEIE... SLIDERS ZIJN FETTT:D:D:D


toen heb ik me een mooi gepolijst DDsetje carters aangeschaft met een doppler endurance pen 10 as en kon het verzamelen van de onderdelen beginnen...
dus bij deze:


Mijn Project voor komende Meetingseizoen:

Een Yamaha Slider omgebouwd en verlast
van AC vertikaal naar LC horizontaal
Ben er net sinds 20 januari mee bezig
dus heb nog niet zo veel aangeschaft..

Setup:

Cilinder MHR Replica 70cc ( komt Evo 70 )
Krukas Doppler Endurance
Ontsteking Selettra (rood)
Vario MHR ( overrange )*
Koppeling Deltaclutch*
Pouli’s MHR ( overrange )*
v-snaar MHR ( overrange )*
uitlaat Yasuni c20
carburateur 21 mm Dell’orto // Mikuni 24 fs*
membraan Origineel icmMHR kevlar klepjes
spruitstuk Origineel

extra onderdelen:

Topperformance Carterdeksel

Optische styling:

Tnt stuur icm vooruitstaande clamp
Chrome fournales achterveer*
Gepolijste SR DD velgen* ( als ik tijd en gelduld heb om ze te polijsten, of ik moet een adresje vinden waar ze het voor me kunne doen tegen een vergoeding..)
Mat zwarte kappen
Zwart/rode buddyhoes

Alles met een * komt nog.

Hier dan een paar foto’s van mijn blok,
de slider zelf ben ik nog mee bezig om alles schoon
te maken en alles goed af te werken
dus daar nog geen foto’s van


Foto’s

Foto=FNLNJHWH


Foto=PADUFSIQ


Foto=NLIAG46Z


Foto=OG4MUCZD


Foto=F6VE78VP


Foto=TMI8MJ8Z


Foto=DRHLOBRG


Foto=T34BBMSL



nu toch maar een paar fotos van slid0r in opbouwfase:

Foto=QVFO4Y7L


Foto=HYERFT4P


Foto=MK3EXDRU


buddy er op gebeund
Foto=XDCGDDI7


ff paar kapjes gefixed.
Foto=37HHIOLO

let niet op de troep kon iets niet vinden dus heb met behulp van mn broertje t beunhok overhoop gehaald:p en alsnog dat gene niet gevonden wat ik moest vinden:p

En het stuurtje.
Foto=S8PPPCNH




Rotortje aangeschaft.. van de enige echte BojT
Foto=IKVXJ8HB


Radiateur gebeund
Foto=PO68WBRK

( exrad van mn booster )

Voorkap "geneukt"
Foto=JPBFCPYD




Koelvloeistofreservoir gebeund
Foto=B4LTDZ87



En mijn nieuwe handvaten, let niet op Robert AKKA Ghost-dna :p
Foto=GX3IBK7Y


Foto=WMRP7TGL




kapjes ff zomaar matzwart gespoten omdat ik nix te doen had .. en het ziet er niet verkeerd uit.
Foto=RIZWQY6T


Foto=PINXPSED


Foto=RJR8EXVQ


Foto=RS8AJGJ8


Foto=S8FWXP4Y


en ik had nix te doen.. en aangezien mn telefoon een paar grappige functies heeft.. een oudere foto bewerkt:D

Foto=DUCENSCA



en ja... ik houd van:

Foto=3TBJ488Z


:p

Update 21-03-2006 ( officieel Lente:p)

gister ff een paar onderdeeltjes gespoten of opnieuw een kleurtje gegeven:

en ja.. de velgen ook mat zwart.. is alleen ff voor het zicht op meeting perkpolder.. en op een amateuristische wijze gespoten:p daarna wil ik ze gepolijst hebben.

Foto=OIRGTIAS


Foto=IHSGBK7R

carterkap opnieuw een kleurtje gegeven
Foto=VDYTPL3P


fotos zijn met telefoon genomen ivm gebrek aan beter:p

UPDATE 23-03-2006

heb eindelijk een voorband:D, EN een goede camera.. duss..gelijk dr op gelegd, en scooter in zn geheel van 2 hoog naar beneden gesjouwd, zn eerste paar minuten buiten:p haha
ff paar fototjes geschoten.. en zoals ik al zei.. ik had de kappen Zomaar zwart gespoten.. dus eerlijk gezegt.. ziet t er niet uit:p.. kijk zelf maar:

foto's

Foto=WQ74JWYB


Foto=J4NCKIT7


Foto=78PJT6ZD


Foto=VG8AJ3US


Foto=GK86MIPS


Foto=68ESN4FO


UPDATE 25 - 03 - 2006

vandaag ff een Reich waterpompje gehaald, daarna ff door naar Robert ( ghost-Dna ) om zn scoot in elkaar te plakken, en daarna thuis ff waterpomp geinstalleerd icm zown vdkruis Remote control dingetje.. oftewel.. ik heb een waterpomp die ik op afstand kan bedienen:p haha wel lollig, njah. morgen ff fotos fixen want t regend.. GreetSz.. o0ii

toch maar ff een filmpje gefixed van mijn tunningkunsten:p haha

3gp bestand:

http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=18KTGRH690IQS2F9AD0FFB93OM

UPDATE 29-03-2006

zoals 1 van mn plannen was dat ik mn voorvork zou verlagen.. nou.. dat is dus gebeurd.. ook heb ik mn Remmerij compleet, dus nu alleen nog een Overbrengingset. en dan kan ik m aankicken


Photo's:
Foto=W8ML7IGY


Foto=6Q8UBUJM

ff voor de duidelijkheid: t gaat om mn voorvork.. niet om robert
Foto=YFTEPXIJ

en hier ook.. t gaat niet om die lelijke kop:p haha
Foto=ILPDUBTJ


alleen moet ik nog ff wat vinden op t spatbordje.. want die komt tegen t Tstuk aan.. misschien ff de frees er in.. en ff aanpassen..

en ondertussen is er aan de setup niet veel gebeurd.. nog steeds het zelfde.. Dus:

Cilinder MHR Replica 70cc
Krukas Doppler Endurance
Ontsteking Selettra (rood)
Vario nog nix
Koppeling nog nix
Pouli’s nog nix
v-snaar nog nix
uitlaat Yasuni c20
carburateur 21 mm Dell’orto
membraan Origineel icmMHR kevlar klepjes
spruitstuk Origineel



o0ii(Y)

UPDATE 3 april 2006

ik moest er voor zorgen dat ie startte.. nou.. dat doet ie:).. vraag niet hoe ie loopt.. want dat doet ie helemaal niet:p haha.. mrjah.. hier stationair filmpje:

3gp bestand
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=1...A1QQ0AOI36W2A2

UPDATE 21 april 2006

@perkpolder alleen @ zondag geweest.. heel wat mensen gemeet:) heb helaas niet kunne sprinten omdat mn achterrem van mn blok af knalde.. waardooor dus 1 van de ogen dood is..toen had ik het ff.. en heb mn project stil gelegt.. alles opt gemakje aant verkopen.. op frame en kappen na..

ga het nu GOED aanpakken.. dus alle onderdelen de deur uit.. en alles opt gemakje NIEUW bestellen.. zo heb ik nu al een nieuwe MHR speed aangeschaft (oldscool) en zo komt de rest beetje bij beetje bij elkaar... volgende week komt er ook een vers setje SD carters en SD SR velgen mijn kant op.. tot dan.. o0ii(Y)


toekomstige plannen

- velgen polijsten;
- kappen goed spuiten
- overrange aanschaffen;
-




alle updates komen in de 1e post



LeeterSzz.. Randy
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

[evolution] said:
start het al :) ... suc6 randy vet dat je ook weer begonnen bent

er is een vonk ja..maar starten.. doe maar niet he..:p maar moet nog ff w88 op overrange.. en natuurlijk een DD remmenset.. ( voor en achter).. i prefer Aerox remsysteem.. dus als iemand die heeft liggen... pm me..
 
Sow weer eentjeh uit zeeland, ziet er al leuk uit randy. Ik hou hem in de gaten, de mijne gaat pas over 1 maand online !
succes verder :)
 
BojT said:
de kappen blijven zo als ik het goed begrijp randy?
verder leuk dingetje, succes nog!


ja de kappen blijven zo, misschien nog een keertje overdoen.. en natuurlijk uiterlijk nog ff verder afwerken..

o0ii
 
gister kon ik je kappen niet zo goed zien op je telefoon maar nu ik ze hier zie vind ik je kappen toch wel erg vet !
nou veeeeeel polijsten of verchromen natuurlijk !
 
ziet er nice uit :D

leuke slider zo :D

wat voor rad isdat (die achter de voorkap)

enne dump die clamp:X
verder ziet t er goed uit:D


gr kees:)
 
Er is iig een leuk begin... een slider

Alleen de uitervoering vind ik niet zo vet.. koelvloeistofreservoir, voorkap, manier van frame lassen :X

Succes!! :*
 
RANDY mafkees :p vett page had het kleurtje nog nie gezien van je scoot :D maarja vett ! ja let niet op mij op die foto die mafkees ging zomaar foto;s van me lopen maken .....:D haha maak nei uit toch binnekort weer beune? je roept me maar

GREETZZZZZZZZ Robert
 
he man

vet man ;), weer een slider erbij :)
maar wat zijn je totale ideen waar je naar toe gaat werken?
zoals kleur.....?

word wel vet :)

EDIT:/ Slaapkamer tunen is tegenwoordig in :W
 
He man, zonde dat je je booster heb weggedaan, ding was echt te mooi, wel blij dat je terug bent, nette spulletjes heb je eronder gedaan hoor, ken je tenminste nog eens lekker mee over straat vlammen, mat zwart vind ik alleen niet heel tof staan, maat beter dan wat het was ;). Succes ermee, ik hou je updates in de gaten ;) :)
 
@ keesz: is een Beta radiateur maar dan een kwart slag gedraaid:), met als reservoir een remvloeistofreservoir van typhoon.

@smarranello:frame was al zo toen ik t kocht.. en idd niet echt dat je zegt van Wauw maar dat is voor latere zorg vind ik wil eerst alles af hebbe, t frame is echter wel goed genoeg, er heeft nl al een Beukende setup onder gezeten. en de voorkap .. ik weet het:p is gwoon ff voor de koeling, komt ws een TNT set op
 
Furious Beta said:
he man

vet man ;), weer een slider erbij :)
maar wat zijn je totale ideen waar je naar toe gaat werken?
zoals kleur.....?

word wel vet :)

EDIT:/ Slaapkamer tunen is tegenwoordig in :W

de totale ideeen zoals ik m af wil hebbe is pas rond 2007,
uiterlijk:
mat zwarte kappen ..ws icm TNT kappenset
gepolijste/ matzwarte SR velgen
iig leuk contrast bedenken..
striping er op. verschillende stickers die ik zelf ga ontwerpen en maken

ik had "vroeger" toen ik 16 was als eerste scooter ook een beta, metallic rood met wit.. en had er Home made Gsus stickers op gefixed.. toen werd ik aangereden en kreeg ik alles vergoed van de verzekering, werd ie groen met rood en had ik het Hoofd van Che Guevara 2x uitgesneden uit stickervel en nog "viva la revolution" als sticker op mn beta geplakt... ( alle stickers zelf gemaakt, vraag maar aan danny [evolution] hoe dat er uit zag:) )

MHR team rep word ergens in het jaar vervangen voor een Evo, want mn de carters die ik gekocht heb zijn getuned op evo door 3BR,
en dan de rest van het pretspul.. dat kan je zelf wel indenken toch;)

enne.. ja idd slaapkamertunning is bij mij de enigste optie helaas, mn vorige project is nl uit mn schuur gejat, en mn schuur is net een paar dagen voordat ik met mn slider begon weer opengebroken, en toen stond het frame enzo er ook in.. maar hebbe ze alleen mn fiets mee genomen.. want ja.. "met een frame kan je nix" hebben de dieven / dief zeker gedacht
 
Last edited:
Evert@Zip said:
He man, zonde dat je je booster heb weggedaan, ding was echt te mooi, wel blij dat je terug bent, nette spulletjes heb je eronder gedaan hoor, ken je tenminste nog eens lekker mee over straat vlammen, mat zwart vind ik alleen niet heel tof staan, maat beter dan wat het was ;). Succes ermee, ik hou je updates in de gaten ;) :)


ja ja evert.. en je heb nog steeds 2 bier van me te goed;) haha.. mn booster had ik toendertijd weggedaan omdat ik er geen tijd meer voor had.. dusjah

btw. slider vind ik vetter O-).. greetsz..
 
Back
Top