Project-Vliss Ark

Jah ben aanwezig op Perkpolder,
Van de week heeft Stefan (Custom SR) mijn subframe omgebakken, waarvoor dank :winner:

geen foto's daarvan maar ik neem aan dat de meeste wel weten hoe zo'n ding eruit ziet ;)

planning is dat hij van de week rijd :)
 
gister heeft mark ze subframe opgehaald dus hij zal vandaag of morgen wel lawaai maken :p

Banken kan niet meer nee omdat hij aan het verbouwen is, maar tino is echt niet naar frankrijk hoor :p Ik had gewoon massol dat hij voor mij nog de oude afzuiging wilde gebruiken.
 
Ik heb net een fles A747 en een Stage6 temp. metertje besteld,

Vanmiddag ga ik nog even paar kleine dingetjes zoals gaskabel etc. halen, voor zover ik weet zijn dat de laatste dingetjes.

Hopelijk dat ie morgen of overmorgen geluid geeft :)
 
Ben toevallig vanochtend bij tino geweest, en die is echt niet in frankrijk :L.

Verder heb je pech als je wil banken, want ze ouwe afzuiging is naar de maan ofzo...
 
-------------------- Update --------------------
4 April​

Tijdje geleden had ik mijn demper gepolijst omdat het kevlar los liet, maar vond het niet interessant genoeg om een hele update erover te maken.

Foto=UZECO7WK


Maar goed, nu het gedeelte waar het om gaat!

Vandaag hele dag aan de scooter bezig geweest, blok eronder gegooid, en wat dingetjes andere dingetjes erop gedaan.

De c20 hangt inderdaad nog los, moet morgen even nieuwe uitlaat boutjes halen :)

Sorry voor de vage foto's snap ook niet waar het aan ligt..

Foto=Z4RAU8SK


Foto=RNR4D87X


Foto=3PNNDQKY


Morgen verder met de rest, overmorgen zou hij moeten kunnen starten -:-

Let btw niet op het frame en de achterveer, ik wil eerst zorgen dat ik alles qua motorisch heb en dat het goed rijd, daarna ga ik verder met het uiterlijk :)
 
C4rN said:
Ben toevallig vanochtend bij tino geweest, en die is echt niet in frankrijk :L.

Verder heb je pech als je wil banken, want ze ouwe afzuiging is naar de maan ofzo...



die heeft toch zo'n nieuwe afzuiging opgehangen en is die buis er nog nie voor door zijn dak, tegen mij zeitie dat ik gewoon kon gaan banken van de week dusja :S
 
hij zit iig in elkaar , imo ff je ophoogblokje ervanonder en ff zorgen dat hij vrijdag uiterlijk vonkt , dan kunnen we misschien een beetje gaan afstellen want het wordt krap ! :X
 
Update!
26-09-2006



Goeiedag mensen,
dit vind ik eigenlijk wel het juiste moment op weer te updaten.

ik had mijn topic geclosed vanwege het feit dat ik hem zou verkopen en een auto zou halen, maar heb de Beta niet weg gedaan omdat ik het niet over mijn hart kon krijgen O-)

heb in de tussentijd ook gewoon nog wat dingen gedaan maar vond het nog niet nodig om het topic open te gooien.

Zondag ben ik samen met een paar van SKZ en andere vrienden van me naar Eindhoven geweest, en toen heb ik besloten het allemaal echt serieus aan te gaan pakken, volgend seizoen dus ook zeker een SBO licentie :W

Wat er de laatste tijd gebeurt is:

* Frame wit gecoat
* HPI rotor vervangen door een Malossi Eprom
* Stage6 vertanding van KreVaN (Project-Vliss NRG) gekregen
* Reich waterpompje
* Doorzichtige "kvs"slangen :+

Wat er nog gaat komen -:- :

* Malossi overrange set
* Hebo koppeling + Wingbell
* Van de winter een Speed '06 + andere uitlaat (nog niet bekend)

Genoeg geluld, foto's!

Hier nog icm HPI rotor en mijn broertje :p
Foto=S4TLYX8Z


Foto=QTOZPJHW


Stage6 vertanding
Foto=AOZN7SEP


Malossi eprom
Foto=KXUYWNZW



Zo staat het hok er nu ongeveer bij:

Foto=Y8Q4SMSN


Foto=JVEHIQJC


Ondertussen rijd hij al, alleen mijn banden lopen op een of andere vreemde manier leeg, zitten net nieuwe banden op, van de week maar ff laten controleren :)

vanaf nu zal er wel wat meer vaart achter zitten, dus ik hoop dat jullie regelmatig updates kunnen verwachten :)
 
Back
Top