Project-Vliss Ark

Heel mooi :D

Je broertje deed ut man op Eindhove ;)

Hope dat het nu gaat knalle.. kunne we nog us een sprintje trekke..

Moet eig ook maar eens een project pagina aan make..haha

Greeetzz Bas
 
Nu nog een overrange setje dr op en feest is een end compleet. De junior sprinter moet maar snel op training want hij krijgt nu al tieten ... :P
 
He ziet er al goed uit.
ben benieuwd naar het eindplaatje en wat je gaat doen met het uiterlijk van de beta.

Igg wel leuk om te weten dat er volgend jaar nog een beta SBO gaat rijden :), kijken of jij hem ook onder de 8 krijgt :W.

Oi
 
Mark, helemaal goed dat je toch nog doorgaat met de scootah tuning :W, binnekort eens even sprinten op onze secret meeting he:P, haha
ik spreek je eeh

groetjes Bas uit Ritthem:p
 
Thnx voor de reacties :)

@ Jordy, ik wil in ieder geval proberen om onder de 8 te komen jah :P,

eerst wil ik trouwens alles motorisch af hebben omdat de kappen die ik nu heb al een leuk kleurtje hebben, zodra ik motorisch alles heb ga ik op zoek naar een andere kappenset om te gaan bewerken omdat ik het zonde vind om deze kappen te gaan slopen, ik heb al wat leuke ideeën maar die blijven nog even geheim O-)
 
Heej Tjoener!! :W

Leuk project heb je man!!! hahah maar dat wisten we al.. 8P
Van de Winter lekker Beunen, en dan rijden wij volgend seizoen tegen elkaar!!
Zullen we eens effe zien wie er sneller is.. +ralf+
 
Mark,
Echt ik vind m nou Echt vet worden :D
binnekort maar is een lekker stuk Goed vlamme
nog wel ff je voor veren wat inkorten;) want nu is ie wel erg hoog van voor he.

Gr. jesper
 
Voor de grap mijn kappen er een beetje op gezet om te kijken hoe het staat,
ook geprobeerd de kleur goed op de foto te krijgen, maar dat wil niet helemaal :(

foto's:

Foto=BS7PEERG


Foto=IR8AZU7L


Foto=BP7EQHIL


en hoe hij er nu bij staat :

Foto=ITITVFAT


Foto=TWZKYQI3


Foto=WSNQOKCU


binnenkort Malossi overrange setje bestellen + wat sproeiertjes halen en dan even op de bank. :)


Ciao
 
Heej Mark
Ja een hele leuke Beta!!! haha :W nu kijken of hij ook een beetje pk's leverd als je je Overrange Setje hebt. en leer daarna ook maar eens karten want dat kan ook nog sneller ;)
 
Tjoener(met een hoofdletter) :W , vette shit eeh, ziet er allemaal goed uit. Het is een toppertje!:W

ik spreek je binnekort weer,

Groetjes Bas
 
Is die kleur niet toevallig met een paars/ rose glans erin? zo ja dan heb ik een leuk voorbeeld foto lak heb ik namelijk hier te koop liggen.
de kleur is met blauwe glans, alleen als de zon erg hard schijnt komt er soms wat roze en paars doorheen :+

komt er ook nog een ander veertje :x
staat nog in de planning :)

wat moet die dikke firefox bij je in de tuin mark ?.
die moet gemaakt worden, kleine vastloper gehad :+

@ de rest, thnx :W
 
Back
Top