Project Slider

Status
Not open for further replies.
kan aan mij liggen maar die hoort er dus egt niet.. wat heeft die vorige eigenaar met dat ding geflikt!:|

gaat iig wel de goede kant op, respect:) blijft sliders bruut vinden

-Tom
 
idd dat hoort niet heb net bij mijn blok gekeken en heb het er ook niet zitten..vorige eigenaar heeft er zo te zien lekker mee zitten knoeien met dat blok:S

maar verder lijpe slider en goed project ga zow door:)(Y) verder niks op aan te merken:D........
(weet je al hoe je het gaan fixen met het subframe???)

greetz jeroen
 
Mja, heb al wel ideeen over hoe het er onder komt te hangen. Dit weekend maar effe wat malletjes maken. Verder ben ik er nog niet over uit of het nou Star zal worden opgehangen, of met subframe.

De ophanging op het frame is zeer makkelijk te realiseren, dus breek gewoon daar je kop niet over, gewoon simpel denken :P Dat werkt :P
 
ik ben het er namelijk nog niet over uit hoe ik het blok er onder moet krijgen heb wel op een site gezien dan ze gedeelte van een aerox frame er onder hebben gelast(gedeelte met subframe)

mij lijkt het beste met subframe..ivm weg liggen... (lijkt mij:D)
 
8) 8) 8) Update 8) 8) 8)

:: Ben Hur Slider (Ik heb de vetste paddock van allemaal) :W ::
benhur.jpg


benhur2.jpg


:: Ontmaagd :P ::
ontmaagd.jpg


kont.jpg


benhur3.jpg


:: Ben Hur 2k4 }) ::

benhur2k4.jpg


benhur2k5.jpg



:: Nu het moeilijkste nog ::

ophanging.jpg


Zo effe een std. LC cilindertje bij Spons weghalen om het allemaal pas te maken :#
 
Als je die groef bedoelt naast het smeringsgaatje : dat zit er bij mij ook :)

Kijk maar waar hij op uitloopt... op de membraankant.

Het is gewoon gemaakt om een eventueel extra smeergaatje bij te boren :) Weinig boeiends dus :P

Mocht je het niet over die groef hebben dan zie ik het gewoon niet om dat het een grote baggerzooi is :P
 
OMG ziet er echt vet uit, oude lemsters.net Tuner :D
volgende keer gaan we ff kijk0n...

( maar ik vlam je toch :L :D )
 
Net bij Spons effe een oude Gila opgehaald, mist stukje van uitlaatpoort af. Ideaal om effe het spul pas te maken :)
 
Originally posted by Marcel-NRG
de genaaide Gila50? 8)

Nope, Gila70, en stukje van uitlaatophanging zeg maar mist er af.


Maar iig, vanmiddag ook ff aan het dealen geweest met dealer
buttyboycooool.gif
en ruil zoals het nu staat 2 solexen in op onderdelen
buttyboycooool.gif
Ben benieuwd wat ie ervoor gaat geven, als je ziet dat een gemiddelde solex +- 400 euro oplevert :P Word wel leuke setup denks :P
 
wow zeer vet project ... ben namelijk ook bezig met een stunt lc dd. heb reeds een vette setup maar de lasser die het blok er moet onder lassen blijft het maar uitstellen . wat wordt u setup?
zeeeeeeer mooi project, doe zo voort
 
Begint cker wat te worden dit man ... ziet er goed uit !!!
Ik hoop dat het allemaal wat snel lukt en past, zou wel vet zijn...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top