Project Slider

Status
Not open for further replies.
Jo, Neo's THnx voor het hosten. Ding mwoapt alleen nog als je volgas geeft, maybe effe wat met luchtschroef kloten oid. Mja, de autowheelie's zijn duidelijk present 8)
 
Duidelijk!

klinkt duidelijk beter dan dat filmpje wat ik van jouw kreeg 8P

11k ofzo toch? best veel met een S2 8P
 
Best vet zo met die Hebo ... maar kan je me misschien ff toevoegen @ msn, smaranello@hotmail.com want ik wil graag ff wat meer weten over die voor-as voor die SR velg ... Want ik haal volgend weekend mn slider op en dan ga ik er meteen mee bezig dusja ... thnx :W
 
Ja best elmo, no prob :) Maar euh, kk planet heeft me gekickt, dus zal strax vanaf werk wel effe met de lay-out aan de gang :)
 
nice!ga beter filmpje maken dan:)! maar mooi soundje voor verti grasmaaier dacht ik zo..!is haast niets meer van te horen(ja beetje natuurlijk wel..) keep on tuning:D
 
Originally posted by D.J
Ja best elmo, no prob :) Maar euh, kk planet heeft me gekickt, dus zal strax vanaf werk wel effe met de lay-out aan de gang :)

morgen is het weer de eerst van de maand dus het komt morgen weer online :D

valt me op dat er mensen zijn die em niet zo hoog raten :X

verder.. laat Elmo ff op een andere plek staan 8P

want dat was ff nix. zo`n klein filmpie :D
 
Vandaag weer effe bezig geweest met afstellen. Had sproeier 118 erin, en toen wou ie volgas dus totaal niet. Na wat kleiner te zijn gegaan in sproeier gaat ie als een speer :P Mja, nu nog wat zwaarder in rollen, want hij maakt beetje overtoeren :P (Lees als: 12,3k @ Bida S2 :P ) Kijken of ik die rond de 10,5/11k krijg. Verder ook maar effe andere delta veertjes halen, want dit is beetje slap (witte veren die er standaard bij zaten :| ). Heb wel paar filmpjes gemaakt, maar nog niet interresant genoeg :)

Wel ff paar nieuwe pix:

jo1.jpg


jo2.jpg
 
Very nice.. Haal alleen zo snel als mogelijk die reflectoren van je voorvork..En die grijze onderkap mag ook wel een kleurtje :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top