Project Slider

Status
Not open for further replies.
!

gaaf man, ik heb er volle vertrouwen in! trouwens, misschien voor alle mina verti rijders ... ik ben misschien van plan een spruitstuk te laten maken, dat zich een klein beetje schuin in het verlengde van het blok richt.. dus als je dan zoals nu het twinair er op zet, dat die dan recht boven het achterwiel zit..kmoet alleen nog een ontwerper+uitvoerder vinden:)
de bocht is namelijk best groot in het spruitstuk en het staat ook gewoon vetter:)

maar voor de rest, ga zo door man, echt netjes:) en maak filmpje dan:P
 
}) }) }) }) }) :# :# :# :#

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg
 
Staat zeer vet die velgen :W Alleen nog ff wit doppie op de achtervelg maakt t wel af. En niet door de pekel crossen met je slider das zonde! :p
 
Iedereen bedankt voor de te gekke reactie's. Ff klein motorisch verhaaltje, ding ploft als ik vol gas geef, dus staat te arm denks. Morgen/vanacht maar effe ander sproeiertje er in knallen. Verder gaat ie wel als een trein :P Onderin heeft hij niet erg veel, omdat ik de delta met witte veertjes op slapste stand er in heb geknalt :L Beter morgen effe zwarte MHR veertjes halen denks :P
 
hmm ploft, mayb spietje vergete?

verder heel leuk idee (al ben je niet de eerste met die velgen :P), en goede uitvoering, creatieve oplossing met die vooras.

whats next, mina lc hori? ;)
 
Beter maak je het ding ook nog ff een beetje schoon (niet alleen de buitenkant van de kappen ;))
Boven het carter is alles een beetje ranzig of ligt dat nou aan de foto? Ziet er iig niet uit :X

Velgen staan der wel vet onder, nu nog een mina. hor. blokkie 8)
 
Hij doet noooooooh :P
Probleem opgelost :D Was begrenzer vergeten er af te slopen :L Mja, hij knalt :D Filmpjeeuuuuh staat wat verder naar onderen, Thnx m8



Als me project foto's er in 1 x mee nokken, is het jullie schuld :L (datalimiet overschrijding, dus als iemand het filmpje effe wil hosten :* )
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top