Project: NRG (AC Power)

no offense, but why you only scored 73.7kp/h?? since you almost already have everything on your scoot... you deserve more than that ;)
 
thnx voor de positieve reacties allemaal :) zie het nu pas staan :X

volgende keer zeker ff sprinten cb-dude, balen dat ik geen vervoer had naar smp.

anyway, zaterdag ff een stuk door vlaardingen gereden, en ook even de topspeed getest:

http://pieter.breezer-sletje.nl/puch/groene/pieterindus3.mov

Dit is dus zonder koelvin. Einde van die weg is ie 175 graden en warmer moet ie beter niet worden. Ik rij dan 102,4 km/h digitaal, dus op m'n fietsteller. (met wielmaat 1506)

Denk dat ik nog ff m'n koelvin erop zet, kijken of het dan nog wat harder wil...

To emo:
i was doing the testrun without cooling, well there was a huge fan blowing, but we had to stop the run because the cilinder already was 179 degrees.
On the road i reach 100km/h without cooling, then the cyl is too hot to go on.
 
Thomas said:
To emo:
i was doing the testrun without cooling, well there was a huge fan blowing, but we had to stop the run because the cilinder already was 179 degrees.
On the road i reach 100km/h without cooling, then the cyl is too hot to go on.

i see... maybe you should put an air scoop for your cylinder when you run it on the road with out a cooling fan.. it helps alot ;) you can use the elbow of a big PVC pipe.. keep tuning!! make it run up to 120kph :D
 
eindelijk eens iets anders dan die lc's hier en tot nu toe heb je al redelijk vette score met al die gebreke.maak maar rap dat je koelvan ebt want is ni echt zo veilig zonder e :p
 
zeer vet :) , maar wat is dus nu beter voor sprint ?? , zonder , of met luchtkap ?


maar int het normaal gebruik ,af en toe stukje rijde, op industrie ,half uurtje ofzo, lijkt het me beter als je hem erop zet , ( heb dan mina ac ) ,maar principe is hetzelfde ?? , ben benieuwd :)

en veel suc6 op weg naar de 18 !!< moet lukken denk ik .

gr pj
 
whehe wat een reacties opeens :p

op het filmpje draait ie 14000 toeren, en idd gewoon zonder koeling :+

en ja ik ben de broer van pieter (van 't puchforum) :)

voor de sprint laat ik de koeling eraf, ik heb geen idee hoelang die weg is, maar volgens mij toch wel 150meter. op lelystad ging het ook al goed, dat was 100m.

Alleen trekt ie nog niet echt goed op. Heb nu zwarte veertjes in m'n deltaclutch, met de gewichtjes die erbij zaten. Misschien dat ik die gewichtjes nog ff moet vervangen door m5 moertjes...
 
Thomas said:
whehe wat een reacties opeens :p

op het filmpje draait ie 14000 toeren, en idd gewoon zonder koeling :+

en ja ik ben de broer van pieter (van 't puchforum) :)

voor de sprint laat ik de koeling eraf, ik heb geen idee hoelang die weg is, maar volgens mij toch wel 150meter. op lelystad ging het ook al goed, dat was 100m.

Alleen trekt ie nog niet echt goed op. Heb nu zwarte veertjes in m'n deltaclutch, met de gewichtjes die erbij zaten. Misschien dat ik die gewichtjes nog ff moet vervangen door m5 moertjes...



m5 moeren ??? , heb je al rollen zonder het gewicht erin geprobeerd ?, alleen de huls ,, of is dat nog te zwaar, gr pj
 
Na een hele tijd weer ff een update, NRG is de deur uit, maar er is een zip voor teruggekomen +pippi+

Zoals je kan zien heb ik het blokje gehouden en het rijdt zeker niet verkeerd, volgas weg is nog ff een probleem, maar daar wordt nog aan gewerkt.

Kappen heb ik wel allemaal, en die worden ws gespoten bij autospuiter.

polderin2april%201.jpg

Zip met NRG blok :+

polderin2april%202.jpg

M'n beun-ophanging :X

polderin2april%203.jpg


polderin2april%204.jpg

AIM sensor :)

polderin2april%205.jpg

Stuurtje

polderin2april%206.jpg

Is alweer aardig afgekoeld...

polderin2april%207.jpg

})

polderin2april%208.jpg

En nog steeds niet vastgenaaid 8)

En nog wat filmpjes uiteraard, gewoon goeie filmpjes met geluid en hoge resolutie :)

M'n broertje probeert weg te komen:
http://pieter.breezer-sletje.nl/zip/polderin2april 1.mov

Ik probeer weg te komen:
http://pieter.breezer-sletje.nl/zip/polderin2april 2.mov

M'n broertje gaat 'ff' volgas weg:
http://pieter.breezer-sletje.nl/zip/polderin2april 3.mov

Zal dalijk ook wel ff de 1ste page updaten.

Hoop binnenkort nog naar wat meetings te gaan, alleen is het vervoer nogal probleem want we hebben geen trekhaak achter de auto :(
 
Back
Top