weer een update van dit projectje +ralf+
2 dagen voor lelystad nog ff aan het beunen geslagen omdat ik vervoer had geregeld via een maat waarvan de vader van z'n vriendin wilde rijden
zo ziet dat er dan ongeveer uit, was al avond want ik moest werken tot 5 uur.
std blok eronderuit en 'snel' blok eronder:
en 'klaar' met kappen:
toen op naar lely en daar maar gaan banken want de rij voor de sprints was te erg.
16.2pk })
met standaard carters, cil die getuned is op een c16 en 19mm en een vl11 met 2 verschillende diktes kleppen :X
maarja ze hadden niks anders meer bij de dealer en beter als een kapot klepje.
zondag ook nog gesprint tegen een evo50lc en 2x gewonnen.
ook had m'n broertje nog gewonnen van een aerox met c21, speed, 28mm.
was wel lache om te zien dat ie nog best mee kon komen.
toen kreeg ik een pm van joel, dat hij de cilinder nog verder wilde aanpassen, dus gelijk de cilinder eraf gehaald, zag er nog netjes uit.
dus toen naar eindhoven gebracht zodat de uitlaatpoort nog wat groter wordt
Het doel is de 18pk te halen maar dit zal wel lastig worden :+
bij speelmans is ie als het goed is in actie te zien
setup nu:
std pia ac carters
hebo racing cilinder AC
doppler krukas met c3 lagers
mikuni 24mm vlakschuif
hpi 2005
yasuni c20
mhr overrange compleet (delta, wingbell, mhr2000, poulies, snaar)
lange vertanding (rf van 10.4)