This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project NRG 8)

stoer 8 juli wordt mijn motor gekeurd ennuh, dan zal ik (mits goedgekeurd ) soon langs nick gaan, kom ik ook ff bij jou kijken mooie audi trouwens (niet de tt )
 
Hmm, vind het gaas eigenlijk net iets te open, ondanks dat het er tering vet uitziet

En scoor nog ff een ander zadel
 
doe niet zo popiejopie joh op die foto hahah geintje, als je nu nog maar een gaatje vind in je vizier om dooreen te kijken he...maarre erug mooi zo die vorkap met dat gaas
 
Ziet er zekers wel vet uit. Ben namelijk ook bezig met een kaal NRG frame, maar ik breng hem na de vakantie +/_ 3 a 4 weken naar de poeder koter heen. Frame wordt ROOD ge poederkoot en de velgen worden WIT gepoederkoot. Blok gaik zelf polijsten en ga zonder kappen rijden. word ook wel vet denk.

Ga je er nog een andere carb. opdoen ofnie. (iets van een 24/28 flatside/d-side)

ziet er nu al vet uit!!!!
 
Waarom zou je zelf niet frezen ? .. net alsof dat moeilijk is

Verder vette scoot .. ik wil ook een NRG
 
hij is echt zeer netjes geworden de combi is geslaagd, en vind em zkr ook een agressive look hebben door er gaas voor te zetten in de voorkap! netjes, compliments
 
Ok hier weer eens update, heb er alleen vrij weinig aan gedaan de laatste tijd.

Zo staat die er ongeveer nu bij:





Toch maar begonnen met carterkap te polijsten, damn wat was dat ding GAAR:



Maar ik had nog een gaar carterkapje gekregen van een maat van me, daar ben ik nu mee aan de gang en daar ga ik ff lekker in frezen }) :



Oja en na advies van sommige toch een grotere kelk gehaald, rijdt toch echt merkbaar beter!:




Vr000m, me aan het sprinten in Lely, wat niet echt ging zoals gepland :



Sow dat was het weer, ik heb eigenlijk toch niet stil gezete 8P
Mja morge op vakantie :W
 
Originally posted by Manston2Power

Ga je er nog een andere carb. opdoen ofnie. (iets van een 24/28 flatside/d-side)

ziet er nu al vet uit!!!!

Ik hoop er ooit nog een keertje 24vlakschuif op te kunnen zetten, als ik er toevallig 1tje vindt voor een goede prijs

Verder thx!
 
die achterkant is echt stoer.
vind de voor kant ook wel tof maar dat gaas waar je rad zit iets te groot en hoekig. maar verder zeker bruut