This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project: "Dna Replica"

Status
Not open for further replies.
jongens jongens even 1 ding dit word geen ja / nee page over me uitlaat maar thanks voor alle reacties en ik ben aanwezig op perkpolder als ik vervoer heb !
 
Geil DNA'tje.. Uit Zeeland natuurlijk! 8) Waar woon je? In de buurt van Middelburg? Dan kom ik zeker een kleer langs!
 
Als een pijp presteerd maakt het voor mij egt geen reed uit hoe die erbij staat ..

wat moet er nog gebeuren robert?.
 
ik moet nog ff nieuwe 28 carb halen en dan is het blokje er onderhangen en kicken maja is w8en op me loon

ik wil misschien tevens een stalen achterstang inplaats van een veer..voor de rest ga ik me bedrading ff netjes leggen is nu een rommeltje

foto updatetje trouwens

mvg Robert
 
Last edited:
zaterdag word hij door mij en danny [evolution] in elkaar gezet nog ff een carb ( 28 mm ) van iemand lenen kan ik hem starten
 
'ga je blok es stralen man!'
Ziet er in iedergeval goed uit, jij kan binnenkort de meetings bezoeken

Suc6 verders, spreek je @ msn
 
offtopic foto

deze is offtopic maja



met deel SKZ op 20 years of hardcore was VETT

wou ik hier ff posten vanwege een gezellig feestje met SKZ
 
Last edited:
OK . update blok in elkaar en hangt eronder !!!! en ik heb nu meer compressie als eerst wie weet ook meer pk;s maarja vanmiddag probeer ik een carb te lenen mijne is verkocht namelijk en dan ga ik hem proberen te starten !!

filmpjes van het starten komen er dan ook vrij wel direct op !

mvg
 
sprintspeed said:
Lekker bijna die vinger in erik ze neus

die vat ik niet ?
----------------------------------------
maare mensen hij is dus gestart met behulp van de 24mm carb van MENACE en behulp van mijn electricien [evolution] haha

maare hij draait nu nog ff paar verbeteringen en een carb aanschaffen en dan banken maar voor perkpolder hoop ik

mvg
 
ghost-dna said:
die vat ik niet ?


het lijkt net of [evolution] (danny heet hij toch) bij sonic tuning in z'n neus zit.. maar zn vinger zit gewoon voor zijn neus @ foto..

verders erg mooi DNA.. succes verder

Greetz TommiiY
 
Ziet er echt raar uit, je trekt een wheelie terwijl je geen gas geeft 8P , ik wacht op een beter filmpie
 
Status
Not open for further replies.