Mike@Aerox
Well-Known Member
Originally posted by X187
En ze heeft ook de 2e wereldoorlog nog meegemaakt enzo... Veel Tragedie gekent... gecondoleerd aan het koningshuis....
Gevlucht naar Canada bedoel je
Originally posted by X187
En ze heeft ook de 2e wereldoorlog nog meegemaakt enzo... Veel Tragedie gekent... gecondoleerd aan het koningshuis....
Originally posted by sinister
Waarvoor respect? Als jij dood zou gaan denk je dat een van hun repsect heeft voor jouw? Zou haar ook niet boeien!
Ja wat wil je dan, dat de Nazi's ook het koningshuis te grazen namen? Tis maar goed dat ze gevlucht zijn want zo konden ze (Bernhard en Koningin Wilhelmina, rest was naar Canada) vanuit Engeland het verzet leidden.Originally posted by DvO
vroeger?
uh.. 2de wereld oorlog, koningin die lekker ondergedoken zat, en nederlanders die met angst leefde.
Originally posted by DvO
vroeger?
uh.. 2de wereld oorlog, koningin die lekker ondergedoken zat, en nederlanders die met angst leefde.
Originally posted by Opzorp
Dus??? Je lijkt wel een klein kind man :| Moet je voor alles hetzelfde terugkrijgen als wat je geeft? En nee tuurlijk kende ik haar niet, en ja uiteraard is het koningshuis een poppenkast, respect heb ik wel voor die mensen, net zoveel als ik respect voor iedereen..
Originally posted by Menn0
Ja wat wil je dan, dat de Nazi's ook het koningshuis te grazen namen? Tis maar goed dat ze gevlucht zijn want zo konden ze (Bernhard en Koningin Wilhelmina, rest was naar Canada) vanuit Engeland het verzet leidden.
Originally posted by amico-70 cc
Dan ben je idd een beetje gevoelloos als het je niks boeid, mja
Gecondoleerd en veel sterkte voor de familie
Originally posted by Menn0
Ja wat wil je dan, dat de Nazi's ook het koningshuis te grazen namen? Tis maar goed dat ze gevlucht zijn want zo konden ze (Bernhard en Koningin Wilhelmina, rest was naar Canada) vanuit Engeland het verzet leidden.
Originally posted by mhr-zip
BOEIEND
Originally posted by Bas@Area
Ik moest net met pizza rijden helemaal omrijden , ze hebben alle wegen rondom het paleis helemaal afgezet..tot op een kilometer afstand zelfs :?