Prinses Juliana overleden

Originally posted by sinister
Waarvoor respect? Als jij dood zou gaan denk je dat een van hun repsect heeft voor jouw? Zou haar ook niet boeien!

Dus??? Je lijkt wel een klein kind man :| Moet je voor alles hetzelfde terugkrijgen als wat je geeft? En nee tuurlijk kende ik haar niet, en ja uiteraard is het koningshuis een poppenkast, respect heb ik wel voor die mensen, net zoveel als ik respect voor iedereen..

Originally posted by DvO
vroeger?
uh.. 2de wereld oorlog, koningin die lekker ondergedoken zat, en nederlanders die met angst leefde.
Ja wat wil je dan, dat de Nazi's ook het koningshuis te grazen namen? Tis maar goed dat ze gevlucht zijn want zo konden ze (Bernhard en Koningin Wilhelmina, rest was naar Canada) vanuit Engeland het verzet leidden.

Originally posted by DvO
vroeger?
uh.. 2de wereld oorlog, koningin die lekker ondergedoken zat, en nederlanders die met angst leefde.

Precies, op het werk de hele tijd op deradio hoe goed ze wel niet was maar niks over, zoals wij dat noemden, 'haar vakantie in Engeland tijdens WOII"

Maar toch gecondoleerd..

Originally posted by Opzorp
Dus??? Je lijkt wel een klein kind man :| Moet je voor alles hetzelfde terugkrijgen als wat je geeft? En nee tuurlijk kende ik haar niet, en ja uiteraard is het koningshuis een poppenkast, respect heb ik wel voor die mensen, net zoveel als ik respect voor iedereen..

K heb wel repect voor mensen die hard werken en belasting betalen. Die mensen zijn aan t klagen over het grote woonwagenkamp hier in M'tricht omdat ze geen belasting betalen. Zelf doen ze dat ook niet! Mja is mijn mening k kan gewoon absoluut nog geen grammetje respect opbrengen voor die mensen

Originally posted by Menn0
Ja wat wil je dan, dat de Nazi's ook het koningshuis te grazen namen? Tis maar goed dat ze gevlucht zijn want zo konden ze (Bernhard en Koningin Wilhelmina, rest was naar Canada) vanuit Engeland het verzet leidden.

Daar heb je een punt....

Originally posted by amico-70 cc
Dan ben je idd een beetje gevoelloos als het je niks boeid, mja

Gecondoleerd en veel sterkte voor de familie

Ja zo kun je het ook noemen, ma je moet eens zo denken. Als jij dood zou gaan.. denk je nu werkelijk dat het bv haar iets zou boeien? Wedde dat het haar ook geen ene fuck boeit.

Originally posted by Menn0

wat lul je dan dat ze veel voor ons land heeft gedaan vroeger?
Als je zelf weet dat ze gevlucht

Originally posted by mhr-zip
BOEIEND

post dan niet....beetje respect is niet misplaatst!!:|
heb et zelf ook niet zo met die opgedofte boel in et koningshuis maar voor zo vrouw heb ik wel respect...en dat ze gevlucht is logisch lijkt me..wat zou jij doen als je koning(in) was van Nederland? Dan blijf je ook niet hier zitten hoor..maarja das mijn mening:P :rolleyes:

gecondoleerd

Last edited:
Ik moest net met pizza rijden helemaal omrijden , ze hebben alle wegen rondom het paleis helemaal afgezet..tot op een kilometer afstand zelfs :?

Originally posted by Bas@Area
Ik moest net met pizza rijden helemaal omrijden , ze hebben alle wegen rondom het paleis helemaal afgezet..tot op een kilometer afstand zelfs :?

das idd wel een beetje onzin ja:P zijn ze bang voor aanslagen ofzo8P

Hoor net dat Prinses Laurentien op dit moment aan het bevallen is :?
Koningin Beatrix verliest dus haar moeder, en krijgt er een kleindochter bij op dezelfde dag........

Last edited:
Back