::Michel::
Arrrg, I'm a Pirate
Vond vooral Mariah Carey met Ill be there (toch?) heel erg mooi gezongen.
Verder een mooie plechtigheid om te zien
Verder een mooie plechtigheid om te zien
Schandalige vertoning. Echt ongelofelijk bizar wat voor onzin mensen uitkramen op zo`n herdenking en wat voor idioten daar dan ook voor uitgenodigd worden. De zoon van Martin Luther King? Allerlei predikanten? En dan die dochter die staat te huilen, naaaaa. Verwijzingen maken naar het 'onnatuurlijke' leven wat Michael gehad heeft en dan zo`n kind voor miljoenen kijkers op zo`n podium proppen? De glamour en het het geld dropen van de hele herdenking af. Treurig ook om te zien dat de hele familie zich op een podium waagt voor een group hug. Ben blij dat ik niet in de VS leef, dan zou ik dit waarschijnlijk normaal vinden...
Schandalige vertoning. Echt ongelofelijk bizar wat voor onzin mensen uitkramen op zo`n herdenking en wat voor idioten daar dan ook voor uitgenodigd worden. De zoon van Martin Luther King? Allerlei predikanten? En dan die dochter die staat te huilen, naaaaa. Verwijzingen maken naar het 'onnatuurlijke' leven wat Michael gehad heeft en dan zo`n kind voor miljoenen kijkers op zo`n podium proppen? De glamour en het het geld dropen van de hele herdenking af. Treurig ook om te zien dat de hele familie zich op een podium waagt voor een group hug. Ben blij dat ik niet in de VS leef, dan zou ik dit waarschijnlijk normaal vinden...
Dre Jr die zei dat ie z'n papa mist.... moet kunnen toch op z'n begrafenis. Dus waarom de ''dochter'' van Michael dan idd ook niet?
Toen Rachel Hazes op shownieuws ging vertellen over dat er een kikker bij d'r huis naar binnen sprong, en ze dacht ''dat is dré''.... toen had ik echt zoiets van: mens, houd AJB je smoel.
Zij zegt wel vaker dingen die echt te lomp voor woorden zijn.
Je man was een BN-er, en donder zelf please op uit de spotlights want dit is echt een zielige vertoning.
Vond vooral Mariah Carey met Ill be there (toch?) heel erg mooi gezongen.
achja, hopelijk ist nu weer rustig omtrend dit alles he...
al wil ik nog wel het "beat it" riffje ff op me gitaar leren binnenkort