King of Pop overleden.

Ik vond het verhaal van Magic Johnson erg vet. Ook wel typisch dat ie tegen de kids van Michael Jackson zei dat ze iig een hele lieve oma zouden krijgen, lieve ooms, tantes, etc. Maar niets over Joe Jackson (de vader van MJ).

Man, ik vind dit filmpje echt zo vet he!!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-tqYUTjQIc0"]YouTube - michael jackson - moon walk[/ame]

Dat stukje waar je alleen maar de beat hoort laat Michael echt zien hoe ie kan dansen. Geweldig.

Schandalige vertoning. Echt ongelofelijk bizar wat voor onzin mensen uitkramen op zo`n herdenking en wat voor idioten daar dan ook voor uitgenodigd worden. De zoon van Martin Luther King? Allerlei predikanten? En dan die dochter die staat te huilen, naaaaa. Verwijzingen maken naar het 'onnatuurlijke' leven wat Michael gehad heeft en dan zo`n kind voor miljoenen kijkers op zo`n podium proppen? De glamour en het het geld dropen van de hele herdenking af. Treurig ook om te zien dat de hele familie zich op een podium waagt voor een group hug. Ben blij dat ik niet in de VS leef, dan zou ik dit waarschijnlijk normaal vinden...

Ik vond de memorial zeer mooi opgezet, met indrukwekkende beeltenissen zonder spraak. Na 10s was ik van NED3 naar CNN overgezapt. De presentator van NED3 was echt lachwekkend slecht. Fijn dat de moeder de kids gewoon laat zijn wie ze zijn en dat ze ook even wat gezegd hebben. Ushers optreden was erg indrukwekkend en ook treurig.

Mijn persoonlijke meest mooie moment in de memorial was toen het podium op zwart ging en er enkel een microfoon in een spotlight achterbleef voor enkele secondes. Net als in het Motown optreden van '83. Alleen nu bleef de spot leeg. Kippenvel momentje.

Schandalige vertoning. Echt ongelofelijk bizar wat voor onzin mensen uitkramen op zo`n herdenking en wat voor idioten daar dan ook voor uitgenodigd worden. De zoon van Martin Luther King? Allerlei predikanten? En dan die dochter die staat te huilen, naaaaa. Verwijzingen maken naar het 'onnatuurlijke' leven wat Michael gehad heeft en dan zo`n kind voor miljoenen kijkers op zo`n podium proppen? De glamour en het het geld dropen van de hele herdenking af. Treurig ook om te zien dat de hele familie zich op een podium waagt voor een group hug. Ben blij dat ik niet in de VS leef, dan zou ik dit waarschijnlijk normaal vinden...

Hele grote OMFG voor jou.

wat een zielige daap ben jij zeg. als je een dochter die huilt op een begrafenis raar vind moet je jezelf eens na laten kijken.:|

Daar gaat het hem helemaal niet over, dat die dochter huilt prima,

Maar dat je die dochter al huilend voor MILJOENEN mensen zet, dat vindt hij (en ik) erover gaan. Die dochter hebben we nooit mogen zien/horen, en dan laten ze ineens zoiets zien, en plotseling de hele familie die erbij staat.

Voor de rest ben ik het niet met hem eens :P

Dit was niet de begravenis, dit was een herdenking die wereldwijd werd uitgezonden. Ik vind het gewoon ongelofelijk mens onterend dat al die familieleden daar op een podium staan te huilen en elkaar knuffelen. Dat voelt niet echt, dat voelt in elkaar geplakt. Dit is gedaan voor de show, om de mensen thuis eens lekker diep te raken. En dat op een herdenking van iemand die net gestorven is. Zo`n kind ook, ik vind dat een gebrek aan verantwoording als je een klein kind wat haar vader net verliest hierbij betrekt. Ik vond het geen herdenking, ik vond het een circus. MJ is zijn hele leven verziekt door dit soort dingen (dat zeggen ze notabene nog, ik hoop dat je nu met rust gelaten wordt) en op zijn begravenis gaan ze rustig door waarbij ze ook zijn kinderen nog even meenemen.

Dat raakte mij nog het meest aan de hele show, het had entertainment waarde.

Dre Jr die zei dat ie z'n papa mist.... moet kunnen toch op z'n begrafenis. Dus waarom de ''dochter'' van Michael dan idd ook niet?

Toen Rachel Hazes op shownieuws ging vertellen over dat er een kikker bij d'r huis naar binnen sprong, en ze dacht ''dat is dré''.... toen had ik echt zoiets van: mens, houd AJB je smoel.
Zij zegt wel vaker dingen die echt te lomp voor woorden zijn.
Je man was een BN-er, en donder zelf please op uit de spotlights want dit is echt een zielige vertoning.

Ik heb het niet specifiek over die dochter of over die kinderen, het gaat mij er vooral om dat die show echt overdreven gelikt en gescript was. Waarom nou weer zo`n dominee erbij halen of zo`n ander geestelijk figuur die gaat vertellen dat MJ de weg vrijgemaakt heeft voor de nu blijkbaar gaande verbroedering tussen wit, zwart en alles wat er tussen zit? Of vertellen dat MJ ertoe bij heeft gedragen dat Obama president is geworden. Sterker nog, zonder MJ geen Obama. Echt weer van die emancipatoire-typisch- Amerikaanse-blaatshit. En dan een kind die een van haar ouders verliest in de dood, een kind dat al een geschifte jeugd meemaakt waarschijnlijk door alle poespas om MJ, als onderdeel van een show te maken? Sorry, ik huiver hier echt van en het verbaast me dat ik nu als boeman wordt aangemerkt.

Dre Jr die zei dat ie z'n papa mist.... moet kunnen toch op z'n begrafenis. Dus waarom de ''dochter'' van Michael dan idd ook niet?

Toen Rachel Hazes op shownieuws ging vertellen over dat er een kikker bij d'r huis naar binnen sprong, en ze dacht ''dat is dré''.... toen had ik echt zoiets van: mens, houd AJB je smoel.
Zij zegt wel vaker dingen die echt te lomp voor woorden zijn.
Je man was een BN-er, en donder zelf please op uit de spotlights want dit is echt een zielige vertoning.

:D! Dat klopt ! Is toen idd op TV geweest. ;) Stom gelul. :P

Denk dat als je zowiezo een dierbare mist dat je dan zowiezo zulke maffe dingen gaat zeggen...

Ontopic :

Affijn , ik vond het wel mooi eigenlijk. Beetje te overtrokken , Michael was super , hij was dit , hij was dat bla bla. Het is tenslotte wel een superster die ' weg ' is. Aan de andere kant , had niemand zo ' slijmerig ' gedaan over hem als jij nog had geleefd...

Maar goed , het was Michael zijn ding zeg maar , om zijn kinderen af te dekken van het publiek / pers , wat logisch is. Want als jij een superster bent , en je hebt kinderen , wil je niet dat je kinderen lastig gevallen worden op straat door papparazzi etc. Vind ik...

Mja verder snap ik niet van sommigen dat zijn dochter niet mag huilen op podium met de familie leden etc. En waarom die familie leden niet met elkaar mogen knuffelen voor een volle zaal... Wat zou jij doen als je vrienden / genodigden waren uitgenodigd bij een plechtiging en je stond met je familie op een podium oid. En kom niet met het gelul van : " Ik zou nooit op een podium gaan staan ! ". Weet zeker dat jij dat wél gedaan als je vader overleden was , en er was een podium. ( Niet richting Lucien , over het algemeen. :* )

achja, hopelijk ist nu weer rustig omtrend dit alles he...

al wil ik nog wel het "beat it" riffje ff op me gitaar leren binnenkort :P

Ze zongen allemaal vrij matig tot slecht vond ik. Vond dat aziatische achtergrond zangeresje op t laatst nog t best eigenlijk. Enneh Lucien, je kunt je er wel druk over maken, maar het blijft een showbizzfamilie in Amerika, dan is alles toch al duidelijk?

Back