Osama Bin Laden overleden?

ach,
de CIA FBI en bush zelf zitten in een groot complot samen.
het zijn echt dikke klootzakken, zou me allemaal niks verbazen als het om geld en macht zou gaan, zoals 9/11 enz
 
Sandor said:
ach,
de CIA FBI en bush zelf zitten in een groot complot samen.
het zijn echt dikke klootzakken, zou me allemaal niks verbazen als het om geld en macht zou gaan, zoals 9/11 enz

Precies, alles zit gewoon vet sneaky inelkaar met allemaal van die stink praatjes.

Osama zal vast nog leven, zo niet... weet ik het niet :P
 
Hij had toch ook suikerziekte ofzoiets (of in ieder geval iets waardoor hij altijd medicijnen nodig had) Ik betwijfel of hij nog leeft. Maar bush weet er zeker meer man.
 
Crazybond700 said:
Ik denk zowiezo wel eens waarom geloven al die amerikanen nogsteeds zo in die man. Maarja misschien is dat ook wel niet zo, en zien wij alleen die mensen die wel blij met hem zijn.

Kan me echt niet voorstellen dat je zon man opnieuw kiest. Al is daar ook waarschijnlijk wel mee gesjoemelt. Neem het ''fox'' verhaal als voorbeeld...

Denk dat het soort obsessie is... blijft natuurlijk een raar verhaal.
 
Bin Laden dood,
boeid het? Misschien omdat het voor Amerika handig is een vijand te hebben.
Maar Al Quaida is dat misschien inmiddels nog meer. Dus ws een overwinning voor Bush voor de publieke opininie in de USA, Al Quaida blijft bestaan.
 
K denk niet dat die dood is, zown lul verhaaltje voor publiciteit oid. of om verwarring te brengen. En weet je hoe ik er over denk, het boeid me eigenlijk niet zo veel het is en blijft een bokkenlul.

iig "Ver van me bedshow !"
 
Bush heeft het zowiezo al gezien,
hij word niet een 3e keer verkozen.

Maar wie wel? vast weer een of andere kloot,
from good ol' texas.
Amerika is en blijft een kutland vol arrogante m*therf*ckers.
Die btw ook weer oerlomp zijn.
 
Sandor said:
Bush heeft het zowiezo al gezien,
hij word niet een 3e keer verkozen.

Maar wie wel? vast weer een of andere kloot,
from good ol' texas.
Amerika is en blijft een kutland vol arrogante m*therf*ckers.
Die btw ook weer oerlomp zijn.

Dat dachten ze de 2e keer ook al?
 
Sandor said:
Bush heeft het zowiezo al gezien,
hij word niet een 3e keer verkozen.

Maar wie wel? vast weer een of andere kloot,
from good ol' texas.
Amerika is en blijft een kutland vol arrogante m*therf*ckers.
Die btw ook weer oerlomp zijn.

Amerika is een erg groot land. Er zijn net zoveel verstandige "europees denkende" mensen hoor. Alleen hebben sommige mensen achter te schermen liever een 'puppet' op die zetel als machtigste man v/d wereld. En ik snap best waarom Amerikanen die alleen maar denken aan hun eigen werk/inkomen/land stemden op Bush. Want die denkt ook alleen maar aan Amerika.
 
Crazybond700 said:
Dat dachten ze de 2e keer ook al?
in zijn 1e regeer periode, begon hij op zijn einde net de oorlog,
wat natuurlijk fantastisch was, omdat 9/11 gebeurd was.
en nu tijdens zijn 2e regeer periode is het goed fout gegaan.

een 3e keer komt er niet.
 
Hij is helemaal NIET dood, het bericht kwam uit pakistan maar door geen van alle landen is het echt bevestigd kortom dikke B.S hoorde het op de radio toen ik i nde auto zat :)
ach zo blijft een mens weer bezig zeggen ze dan he :P
 
Sandor said:
in zijn 1e regeer periode, begon hij op zijn einde net de oorlog,
wat natuurlijk fantastisch was, omdat 9/11 gebeurd was.
en nu tijdens zijn 2e regeer periode is het goed fout gegaan.

een 3e keer komt er niet.

Hij had nipt aan gewonnen/misschien wel verloren. Maar door fox channel werd hij al uitgeroepen tot president terwijl hij dat nog niet was..

Ook zijn er grote groepen mensen die niet de kans hebben gekregen om te stemmen...
 
Back
Top